گلکسی A9 با اسنپدراگون ۶۲۰ و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری از راه می‌رسد

gsmarena_001

گلکسی A9 سامسونگ به خانواده مدل‌های A3، A5 و A7 که به تازگی معرفی شده بودند، ملحق خواهد شد. این گوشی که از طریق تصاویر تبلیغاتی رسمی شناخته شده، احتمالا اواخر این ماه به طور رسمی معرفی شود.

گلکسی A9 از یک صفحه نمایش ۶ اینچی Super AMOLED با وضوح ۱۰۸۰p و یک چیپ‌ست اسنپدراگون ۶۲۰ با رم ۳GB برخوردار است. این چیپ شامل ۲ سری از هسته‌های پردازشی ۴تایی Cortex-A72 و Cortex-A53 است که فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز را ارایه می‌دهند. پردازش کارهای گرافیکی نیز به عهده Adreno 510 خواهد بود.

gsmarena_005

گلکسی A9 همچون سایر محصولات سری A با یک قاب فلزی و پنل شیشه‌ای ۲.۵ بعدی (خمیده) دوتایی ساخته خواهد شد.

gsmarena_006

سایر مشخصات گلکسی A9 شامل یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی با تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال و با دیافراگم f/1.9 و همچنین یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از تصاویر پانوراما است. از دیگر مشخصات گوشی می‌توان به حافظه قابل ارتقای ۳۲ گیگابایتی، فناوری اتصال LTE Cat.7 و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی اشاره کرد.

gsmarena_004

با تمام این امکانات، گلکسی A9 به خاطر قابلیتی با نام پاور بانک نیز تبلیغ شده است. این قابلیت‌ باید در اصل توسط اندروید ۶ مارشمالو پشتیبانی شوند اما گلکسی A9 روی نسخه ۵.۱.۱ اندروید لالی‌پاپ (آب‌نبات چوبی) عرضه خواهد شد، بنابراین ما هنوز نمی‌توانیم دسترس‌پذیری این ویژگی را تایید کنیم.

gsmarena_002

در نهایت، گلکسی A9 از سیستم پرداخت Samsung Pay پشتیبانی خواهد کرد و دارای یک سنسور اثر انگشت نیز خواهد بود. این گوشی روی اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ عرضه می‌شود اما آپدیت مارشمالو برای ماه‌های پس از عرضه آن، زمان‌بندی شده است.

gsmarena_003

انتظار می‌رود گلکسی A9 به‌زودی رسما معرفی و در کریسمس یا اوایل ژانویه وارد فروشگاه‌ها شود. قیمت این گوشی در چین حدودا بیش از ۴۳۰ یورو خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH