زمان عرضه گلکسی S7 مشخص شد: اسفند 94 یا فروردین 95

هواداران سامسونگ بی‌صبرانه منتظر عرضه آخرین پرچم‌دار کهکشانی یعنی گلکسی S7 هستند. اسمارت فونی که قرار است در سال 2016 میلادی بازارهای جهانی را تکان دهد. تاکنون زمان‌های زیادی از سوی منابع خبری برای معرفی و عرضه رسمی این پرچم‌دار سامسونگ مطرح شده است، اما هنوز هیچ کدام قطعی نیست.

galaxy-s7-china-mobile

پیش از این شنیده بودیم که سامسونگ در نظر دارد تا این محصول خاصش را اواخر ماه فوریه 2016 معرفی کرده و در اواسط ماه مارس نیز به فروش برساند. همچنین شایعه دیگری نیز در این بین وجود داشت که عنوان می‌کرد سامسونگ در نظر دارد تا در ماه‌های فوریه و مارس سه پرچم‌دار را معرفی کرده و در ماه آوریل نیز آن‌ها را عرضه کند.

اما جدیدترین خبر این حوزه از طریق اپراتور China Mobile منتشر شده است که به نظر می‌رسد بیشتر به واقعیت نزدیک است. در واقع تصویری از نقشه راه آینده بزرگ‌ترین اپراتور چین لو رفته است که در آن مشخص شده که گلکسی S7 در ماه مارس 2016 یا همان فروردین 95 وارد بازار می‌شود. در این تصویر مشخص می‌شود که سامسونگ، S7 و یک نسخه Edge را در یک زمان مشخص در سرتاسر جهان به طور رسمی عرضه می‌کند.

Screen-Shot-2015-12-16-at-3.31

علاوه بر این در نقشه راه این کمپانی اشاراتی نیز به قیمت این پرچم‌دار شده است. ظاهرا این پرچم‌دار کره‌ای قیمتی بیش از 3 هزار یوآن خواهد داشت که با تبدیل آن به بیش از 469 دلار می‌رسد. خب طبیعتا گلکسی S7 یک دستگاه تاپ و خاص است.

البته دیگر شایعات نشان می‌دهد که سامسونگ برای این محصولش برچسب قیمتی در حدود 650 دلار را در نظر خواهد گرفت.

هنوز از گلکسی S7 تصاویر واضحی در دسترس نیست، اما مشخصات آن تقریبا لو رفته است. این اسمارت فون با نمایشگری 5.2 اینچی از نوع Super AMOLED عرضه می‌شود و پردازنده آن اسنپدراگون 820 یا اگزینوس 8890 خواهد بود. یک دوربین 20 مگاپیکسلی در پشت S7 قرار دارد و همه این‌ها نیز همانند S6 در یک بدنه فلزی محصور شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH