سامسونگ بار دیگر محکوم به پرداخت غرامت به اپل شد

Apple-vs-Samsung-lawsuit1به نظر دعوای حقوقی سامسونگ و اپل پایان ندارد! اوایل این ماه شنیدیم سامسونگ به پرداخت مبلغ ۵۴۸ میلیون دلار به اپل برای پایان پرونده اولین پتنت مورد دعوا محکوم شده است. اما کره‌ای‌ها تصمیم گرفتند به دادگاه عالی برای رسیدگی به این موضوع که پتنت مورد بحث دیگر برای ابزارهای مدرن موجود کاربردی ندارد، اعتراض کنند. اما اوضاع بر وفق مراد سامسونگ پیش نرفت و اپل باز هم طلب‌کار است و سامسونگ محکوم!

۵ دستگاهی که اپل با استناد به آن‌ها نقض پتنت از سوی سامسونگ را مطرح کرده، با وجود رای دادگاه هنوز هم به فروش می‌رسند. در نتیجه اپل به دنبال حق خود از میزان فروش دستگاه‌هایی است که از روز بعد از رای هیئت منصفه (۲۴ آگوست ۲۰۱۲) تا به امروز به فروش رفته‌اند. رای دادگاه قبل بر این بود که هر پنج دستگاه باید شامل پرداخت غرامت شوند اما در رای جدید این بار سامسونگ باید به عنوان غرامت به اپل ۱۷۹ میلیون دلاربپردازد!

روز چهارشنبه، اپل با دادخواستی به دادگاه منطقه‌ای آمریکا در کالیفرنیای شمالی رفت و خواستار اعمال فشار به سامسونگ برای پرداخت این مبلغ شد.

این پنج دستگاه مورد بحث مدل‌های مختلف گلکسی S2 هستند. اپل می‌گوید سامسونگ باید برای فروش اضافی این دستگاه‌ با توجه به رای هیئت منصفه ۱۶/۱۴ میلیون دلار بپردازد. سایر مدل‌هایی که اپل به آن‌ها استناد کرده شامل Samsung Epic 4G touch با غرامت ۹۷ میلیون دلار، نسخه اختصاصی گلکسی S2 برای اپراتور T-Mobile با ۷۴/۴ میلیون دلار، Samsung Droid Charge با ۶۲۰ هزار دلار و Galaxy Prevail با ۱۶۷۵۰۰ دلار غرامت می‌شوند.af

آیا ممکن است این رای به دعوای حقوقی این دو شرکت پایان بدهد یا تا زمانی که دادگاه‌ روی کره زمین برپاست باید شاهد ادامه این ماجرا باشیم؟!

1 در مورد “سامسونگ بار دیگر محکوم به پرداخت غرامت به اپل شد”

  1. اصلا دو تاشون برن به درک راحت شیم بابا.سونی و الجی و هواوی و تا حدودی اچ تی سی هستند دیگر.بقیه برند ها هم که برایشان احترام قاعل هستیم.مثل نکسوس و موتورولا و اوپو و شائومی.مگه گوشی فقط سامسونگ و اپله.یا ناف مونو مگه با سامسونگ و اپل بریدن.هنوز گوشی دو سال پیش سامسونگ اس4 قیمت بابا شه.در صورتی که گوشی های قوی تری مثل هانر6 و یا سونی ام4اکوا و …وجود دارد.اپل که با قیمت ایفون هاش گفتن نداره!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH