6 قابلیتی که انتظار داریم در ال‌جی G5 ببینیم

بی‌شک پرچم‌دار ال‌جی یعنی G4 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر دنیا است. تلفن هوشمندی که با کاور چرمی و هم‌چنین دوربین باکیفیت توانست توجه بسیاری از کاربران و کارشناسان را به خود جلب کند؛ اما شاید تصور کنیم که ال‌جی به این موفقیت بسنده می‌کند اما طبق شایعات منتشرشده، ال‌جی در حال کار روی پرچم‌دار بعدی خود یعنی G5 است. طبق اخبار و شایعات منتشرشده G5 ال‌جی احتمالا برخلاف نسل قبلی این گوشی بدنه تمام فلزی خواهد داشت و از باتری کشویی و قابل تعویض و اسکنر عنبیه چشم بهره خواهد برد و دوربین اصلی آن نیز دوگانه خواهد بود. با این‌حال به‌ هیچ‌وجه نمی‌توان به‌طور قطع این شایعات و اخبار را تایید کرد چرا که صحت تمام این شایعات زمانی مشخص خواهد شد که شرکت ال‌جی از این پرچم‌دار جدید به‌طور رسمی رونمایی کند. گل سرسبد و یکی از جذاب‌ترین خبرهای دنیای فناوری در سال 2016 قطعا رونمایی از G5 ال‌جی است هرچند تا آن موقع باید منتظر ماند اما به‌غیراز انتظار می‌توانیم نگاهی بیاندازیم به مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی که انتظار داریم تا در ال‌جی G5 مشاهده کنیم. این شما و این 6 چیزی که در ال‌جی G5 منتظر دیدنشان هستیم:

بدنه فلزی و باتری کشویی 

The-metal-body-with-removable-battery-rumor

در این مدل طبق شایعاتی که پیش‌ از این منتشرشده است انتظار بدنه تمام فلزی با باتری کشویی را داریم. بدنه تمام فلزی یکی از ویژگی‌هایی است که به موبایل‌ها جذابیت و خاص بودن می‌بخشد. بنابراین ما منتظر هستیم تا این گوشی هوشمند با این ظاهر جدید و مدرن رونمایی شود. هم‌چنین باتری کشویی نیز یکی از جذاب‌ترین قسمت‌هایی است که انتظارش را می‌کشیم؛ باتری که احتمالا از قسمت پایین دستگاه خارج خواهد شد.

درگاه کارت حافظه

Retain-that-microSD-card-slot

شاید انتظار حفظ درگاه کارت حافظه کمی عجیب به نظر برسد اما درگوشی‌های پرچم‌دار جدید شاهد حذف ناگهانی این درگاه بوده‌ایم، شاید حافظه داخلی دستگاه بسیاری از کاربران را راضی کند اما بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند تا به کمک کارت حافظه به میزان حافظه بیشتری در تلفن هوشمندشان دسترسی داشته باشند. هرچند که ال‌جی سابقه حذف این درگاه را ندارد اما امیدواریم که در G5 نیز به این ویژگی پایبند باشد!

مقاومت در برابر آب

Water-resistance

برخی شایعات حکایت از آن دارد که ال‌جی در حال طراحی بدنه‌ای برای G5 است که در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاوم باشد و این احتمالا بدین معناست که پرچم‌دار بعدی ال‌جی در برابر آب مقاوم خواهد بود و می‌توان امیدوار بود که G5 گوشی مقاوم‌تری در برابر خطرات و مشکلات باشد.

بهره‌گیری از رابط کاربری مناسب‌تر

A-more-streamlined-software-experience

پیش‌ازاین انتقادهای فراوانی به رابط کاربری گوشی‌های هوشمند ال‌جی شده است، بسیاری رابط کاربری گوشی‌های این شرکت را شلوغ می‌دانند. شرکت‌های رقیب ال‌جی مانند سامسونگ فکری اساسی برای رابط کاربری خود کرده‌اند و حالا وقت آن رسیده تا ال‌جی نیز در رابط کاربری تلفن‌های هوشمند خود تجدید نظر کند.

صفحه‌نمایش باکیفیت‌تر

A-more-natural-display-or-screen-adjustments

ال‌جی در G4 از صفحه‌نمایش کوانتوم با فناوری IPS بهره گرفت که هرچند کیفیت مطلوبی داشت اما تا حدودی برخی از رنگ‌ها را نادرست نشان می‌داد. علاوه بر این، برخی از کاربران از وجود مشکلاتی در اجرای دستورات لمسی در صفحه‌نمایش G4 شکایت کرده‌اند. با این تفاسیر کاربران انتظار دارند تا ال‌جی درگوشی آینده خود مشکلات مربوط به صفحه‌نمایش را رفع و از صفحه‌نمایش باکیفیت‌تری در G5 استفاده کند.

افزایش طول عمر باتری

Improved-battery-life

هرچند ال‌جی در G4 از باتری قابل تعویض 3000 میلی‌آمپری بهره گرفته است اما این میزان برای یک گوشی پرچم‌دار چندان رضایت‌بخش نیست و کاربران انتظار دارند تا ال‌جی در G5 از باتری باکیفیت‌تر با طول عمر بیشتری بهره ببرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH