انتشار تصاویر جدید از گوشی‌های خانواده X از سوی ال‌جی!

LG-X-screen-and-X-cam-promo_4-710x710ال‌جی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در دنیای فناوری است. در چند سال اخیر، این کمپانی کره‌ای به عنوان یکی از تولید کنندگان تراز اول گوشی‌های هوشمند شناخته شده است. گرچه این شرکت تا به حال در بازار میا‌ن‌رده‌ها نتوانسته موفقیت چشمگیری کسب کند، اما پرچم‌داران آن طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند.

الجی در کنگره موبایل بارسلون از پرچم‌دار امسال خود، ال‌جی G5 رونمایی کرد که با استقبال بسیاری مواجه شد و بسیاری از خبرها را به خود اختصاص داد. اما اندکی پیش از رویداد MWC، کره‌ای‌ها دو گوشی با نام‌های ال‌جی X Cam و X Screen را معرفی کردند اما هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته‌اند. امروز هم تصاویر جدیدی از این تلفن‌ها منتشر شد که در ادامه خواهید دید.

ال‌جی این‌بار برای تبلیغ گوشی‌های جدیدش، تصاویر آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. این گوشی‌ها در ماه جاری در بازار‌های آسیا، اروپا و آمریکای لاتین و سپس در سایر بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. در واقع این دو گوشی میان‌رده محسوب می‌شوند و همان‌طور که از نام‌شان پیداست، ویژگی‌های خاصی دارند.

LG-X-screen-and-X-cam-promo_2 ال‌جی X Screen، علاوه بر صفحه ۴.۹۳ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، به صفحه نمایش ثانویه ۱.۷۶ اینچی از نوع LCD مجهز است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۳ و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی، اندروید مارشملو و پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گبگاهرتز که به احتمال زیاد همان اسنپ دراگون ۴۱۰ است، اشاره کرد.

LG-X-screen-and-X-cam-promo_5 گوشی دیگر یا همان X Cam به دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی مجهز است. علاوه بر آن شاهد حضور یک صفحه ۵.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۱۴ گیگاهرتز، اندروید مارشملو و باتری ۲۵۲۰ میلی آمپری هستیم.

LG-X-screen-and-X-cam-promo_3 به نظر می‌رسد ال‌جی از تصمیم خود مبنی بر قرار دادن کلیدهای فیزیکی در پشت دستگاه منصرف شده و علاوه بر G5، در این دو گوشی هم کلیدها به کناره‌های بدنه منتقل شده‌اند. این دو گوشی در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، سفید، طلایی و رزگلد وارد بازار می‌شود.

3 در مورد “انتشار تصاویر جدید از گوشی‌های خانواده X از سوی ال‌جی!”

  1. اون گوشی مشکیه طراحی زیبا و ساده ای داره . به نظر میرسه امکاناتش برای یه گوشی میان رده هم خوب باشه .

    1. گوشی های سری ایکس هر کدوم تو یه قابلیت حرفه ای هستن. شاید نوع قابلیت این جور طراحی رو ایجاب میکنه. به نظر من ال جی همیشه تو طراحی محصولاتش نه فقط موبایل ها بلکه همه محصولات خانگی و صوتی و تصویری حرف اول رو میزنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH