دوربین هواوی P9 ساخت کمپانی آلمانی Leica خواهد بود

leica-splashیکی از مهمترین جنبه‌های یک گوشی هوشمند، دوربین آن است. درحالیکه رونمایی هواوی P9 نزدیک است، هواوی تایید کرده است که از قطعات لیکا برای دوربین آن استفاده خواهد کرد. اینکه چه اندازه لیکا بر روی P9، که دو دوربین پشتی 12 مگاپیکسل دارد، تاثیر داشته است، چیزی است که در آینده خواهیم دید. نیازی به گفتن نیست که انتظار داریم تصاویر و ویدیوهای تحسین برانگیزی تولید کند.

شرکت آلمانی لیکا، احتیاج کمی به معرفی دارد. برای کسانیکه قصد عکاسی با این دوربین را دارند، همکاری این شرکت 150 ساله آلمانی با هواوی بسیار مناسب بنظر می‌رسد. برای اینکه اثر این همکاری را بیشتر بفهمید، به این فکر کنید که کارل زایس با نوکیا چه کاری کرد. درحالیکه ویندوز موبایل موفقیتی بدست نیاورد، اما دوربین‌های نوکیا به ندرت مشکلی پیدا کردند و اگر تخصص لیکا همان کاری را که کارل زایس برای نوکیا کرد، تکرار کند، هواوی برتری زیادی نسبت به رقیبان خود پیدا خواهد کرد.

اگرچه گو پینگ همکاری با لیکا را تایید کرده است اما بازهم باید منتظر بود و دید که لیکا با P9 چه کرده است:

ما به زودی پرچمدار خود را رونمایی خواهیم کرد و این محصولی است که با همکاری لیکا تولید کرده‌ایم.

البته اچ‌تی‌سی قبلا وارد گوی رقابت شده است و قول دوربینی در کلاس جهانی برای پرچمداران خود داده است. اما ما نمی‌توانیم هیجان خود را از دوربین هواوی پنهان کنیم، اگر همکاری با لیکا را در نظر بگیریم.

البته نیاز نیست زمان زیادی برای مشخص‌شدن جزییات دقیق منتظر بمانیم، چون مراسمی برای چهارشنبه آینده یعنی 6 آوریل تدارک دیده شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH