گلکسی نوت ۶ سامسونگ

نوت 6

گلکسی نوت ۶ سامسونگ

شایعات پیرامون ویژگی‌های گلکسی نوت ۶ در حال افزایش است. برخی از ویژگی‌های جالب این دستگاه تاکنون منتشر شده است. بدنه دستگاه همانند گلکسی S7، ضد آب خواهد بود. همچنین به احتمال قوی یک اسکنر عنبیه چشم نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

این دستگاه قادر است در عمق ۱.۵ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه شنا کند. البته گلکسی S7 edge سامسونگ نیز با همین بدنه عرضه می‌شود.

علاوه بر این گلکسی کلوب خبر از وارد کردن دوربین‌های عنبیه چشم توسط سامسونگ، به منظور تحقیق و توسعه فعالیت‌ها داده است. اگرچه جزئیات بیشتری در دسترس نیست ولی صراحتا این دوربین‌‌های عنبیه متعلق به سامسونگ موبایل بوده‌اند. البته به این نکته توجه داشته باشید که این اطلاعات در مورد گلکسی نوت ۶ در هیچ سایتی منتشر نشده‌ است، اما این گوشی به عنوان پرچم‌دار بعدی سامسونگ کاندیدای اصلی داشتن ویژگی اسکنر چشم است.

samsung-galaxy-note-6-iris-cam

پیش از این شایعاتی در مورد گلکسی نوت ۶ با داشتن صفحه نمایش ۵.۸ اینچی و حتی احتمالا رم ۶ گیگابایتی را شندیده‌ایم. برای دانستن این مطلب که این گوشی با اندروید N عرضه می‌شود یا خیر، باید همچنان منتظر ماند. اما بی‌شک عرضه این گوشی بازگشت خوبی برای گوشی‌های سری نوت سامسونگ خواهد بود.

به طور کلی با اخبار موجود به خاطر داشته باشید برای عرضه نهایی نوت ۶ باید زمان زیادی منتظر بمانیم. جزییات نهایی این گوشی می‌تواند قبل از اعلام رسمی شرکت سامسونگ تغییر کند. بر طبق برخی از پیش‌بینی‌های تحلیل‌گران ماه ژوئن می‌تواند تاریخ رسمی برای اعلام نظر درمورد این محصول باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH