لو رفتن مشخصات تبلت جدید هوآوی مدیاپد T2 10 Pro

باز می‌گردیم به ماه فوریه، زمانی که درست پیش از برگزاری مراسم کمپانی هوآوی در MWC، مشخصات تبلت جدید این کمپانی لو رفت. با اینکه این تبلت با نام MediaPad T2 10.0 Pro شناخته می‌شود، اما هنوز معلوم نیست که هوآوی برای این محصول چه برنامه‌ای دارد. روز گذشته اطلاعات جدیدی از این تبلت به رسانه‌ها درز کرده و این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا هوآوی به زودی از این تبلت رونمایی خواهد کرد.

تصاویر جدیدی که از هوآوی مدیا پد T2 Pro به دست ما رسیده است احتمالا همان تصاویر نهایی و رسمی این محصول خواهد بود.

gsmarena_002

البته همان‌طور که ذکر شد در کنار دریافت تصاویر جدید از این گجت مشخصات این محصول هم تا حدودی به طور کامل لو رفته است؛ هر چند که برخی از این مشخصات در ماه فوریه گذشته نیز اعلام شده بود. خب این مشخصات را با هم مرور می‌کنیم.

مدیاپد T2 Pro از یک نمایشگر 10.1 اینچی با وضوح 1920 در 1200 پیکسل و نمایشگر IPS بهره می‌برد؛ اسنپدراگون 615 به عنوان یک چیپست 8 هسته‌ای همراه با 1.5 گیگاهرتز فرکانس برای هر هسته به عنوان قلب تپنده این محصول انتخاب شده است. رم داخلی این تبلت 2 یا 3 گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز 16 یا 32 گیگابایت خواهد بود که البته قابل افزایش است.

gsmarena_003

دوربین اصلی این تبلت یک نمونه 8 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED بوده و دوربین سلفی آن نیز 2 مگاپیکسل قدرت دارد. باتری در نظر گرفته شده برای این مدل 6660 میلی آمپر قدرت دارد. متأسفانه این تبلت با اندروید قدیمی 5.1.1 عرضه می‌گردد.

البته قابلیت اتصال به شبکه 4G نیز در برخی از مدل‌ها وجود دارد که البته قیمت آن از نسخه‌های Wifi-Only گران‌تر خواهد بود؛ اما قیمت این محصول در اروپا برای نسخه وای فای نزدیک به 280 یورو و برای نسخه LTE حدود 350 یورو خواهد بود.

این تبلت جدید ضخامتی 8.5 میلی‌متری داشته و وزن آن 495 گرم است. T2 در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد و به نظر می‌رسد که بتواند جانشین خوبی برای محصول T1 باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH