درآمد ۴ برابری اپلیکیشن‌های iOS نسبت به اندروید

بیشتر درآمد توسعه‌دهندگان نرم‌افزار سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید برای گوشی‌ها و تبلت‌ها از بازی‌ها بدست می‌آید و اطلاعات منتشر شده توسط برنامه تحلیلی فروشگاه Annie نیز این موضوع را تایید می‌کند. از زمان شروع به‌کار فروشگاه اپلیکیشن اپل و گوگل، میزان دانلود و سود بدست آمده از آن‌ها افزایش چشمگیری داشته، اما میزان دانلود و سود دو فروشگاه کاملا با هم متفاوت است.

در یک‌چهارم دوم سال جاری میزان دانلود از فروشگاه گوگل دو برابر میزان دانلود از فروشگاه اپل بوده ولی میزان درآمد توسعه‌دهندگان اپل دو برابر گوگل بوده است. علاوه بر این، برای اولین بار اپل درآمد بیشتری از بازی‌های خود در چین نسبت به آمریکا کسب کرده است، که نشان از اهمیت بالای بازار چین برای اپل دارد، حتی اگر دولت چین فروش آیفون را محدود کند. توسط این نمودارها که فقط از ۳ کشور آمریکا، چین و ژاپن جمع‌آوری شده‌اند، اطلاعات زیادی می‌توان کسب کرد.

در ژاپن شبکه اجتماعی لاین طرفداران زیادی دارد و رقابت با آن مقادیری سخت است، به همین علت بیشتر تمرکزها متوجه کشور آمریکا و چین است و همچنین به‌علت عدم امکان فروش برنامه‌های گوگل در کشور چین، فاصله درآمدی آن با اپل در این کشور زیاد است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH