اپلیکیشن Truecaller از این پس به صورت پیش فرض بر روی پرچمداران هواوی نصب خواهد شد!

گرچه گوگل و اپل ویژگی کالر ID و محافظت در برابر تماس‌های اسپم را در نسخه‌های جدید سیستم‌عامل‌هایشان اضافه کرده‌اند، اما اپلیکیشن Truecaller نیز ویژگی‌های مشابهی را عرضه می‌کند و محبوبیت زیادی نیز در بین کاربران دارد. حالا این کمپانی هفت ساله سوئدی با هواوی قراردادی بسته تا گسترش جهانی خود را ادامه دهد.

اولین گوشی هواوی که این اپلیکیشن بر روی آن نصب می‌شود، آنر ۸ خواهد بود. بر اساس گفته‌های مسئولان Truecaller، این اپلیکیشن تا آخر سپتامبر در کشورهای آمریکا، آفریقای شمالی، هند و خاورمیانه برای کاربران هواوی عرضه می‌شود. Truecaller می‌گوید که اکنون ۹۰ میلیون کاربر فعال دارد که ماهانه بیش از ۵۰۰ میلیون تماس می‌گیرند.

این اپلیکیشن قابلیت‌هایی همچون بلاک بازاریابان تلفنی و تماس‌های اسپم، شناسایی افرادی که در دفترچه تلفن شما نیستند و جستجوی نام یا شماره را به کاربران می‌دهد.

گوگل قابلیت بلاک اسپمرها را به اندروید نوقا اضافه کرده است. این قابلیت اگر شماره تماس گیرنده در دفترچه شما نباشد، به شما اطلاع می‌دهد. iOS 10 نیز همچنین قابلیتی دارد. اما Truecaller همچنان از موضع خود عقب نشینی نمی‌کند. این کمپانی معتقد است که سال‌ها طول می‌کشد که اکثر کاربران اندروید نوقا را نصب کنند و کاربران نسخه‌های قدیمی اندروید نیز احتمالا هیچ‌گاه این قابلیت‌ها را دریافت نمی‌کنند.

تماس‌های اسپم همچنان مسئله‌ای جهانی است. اما در کشورهای جهان سوم همچون هند که قوانین مخابراتی چندان سفت و سخت نیست، تماس‌های بازاریابی یا تله مارکتینگ بسیار زیاد است. تعداد تماس‌های اسپم در هند ماهانه به ۳۰۰ میلیون می‌رسد. به همین دلیل است که هند با ۱۳۵ میلیون کاربر، بزرگترین بازار Truecaller است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH