به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن Google Photo با ویژگی‌های جدید

با این‌که کم‌تر از یک هفته از انتشار به‌روزرسانی اپلیکیشن Google Photo می‌گذرد، گوگل به تازگی یک به‌رورسانی جدید را برای این اپلیکیشن منتشر کرده است که ویژگی‌های جدیدی را با خود به همراه می‌آورد. قابلیت‌های تازه افزوده شده به این برنامه جهت بهبود بخش ویرایش عکس Google Photo و هم‌چنین بهبود auto enhance است.

اوایل امروز بود که گوگل یک برنامه به نام PhotoScan را منتشر کرد که کاربرد آن جهت اسکن و آرشیو کردن تصاویر چاپ شده و قدیمی است. ساعاتی پس از عرضه این اپلیکیشن برخی از کاربران اطلاعیه‌ای برای به‌روزرسانی اپلیکیشن Google Photo دریافت کردند. همان‌طور که بالاتر گفته شد تمرکز اصلی این به‌روزرسانی بر روی افزایش قابلیت ویرایش تصویر بوده است. از جمله تغییراتی که در این به‌روزرسانی شاهد آن هستیم می‌توان به کاربردی‌تر شدن بخش Light و Color اشاره کرد که کاربران را قادر می‌سازد کنترل خوبی بر روی سایه‌ها، روشنایی و تنظیم گرمی رنگ داشته باشند. هم‌چنین به کمک قابلیت Deep Blue می‌توانید از مناظری هم‌چون آسمان و دریا که رنگ فالب آن آبی است به خوبی هرچه تمام‌تر تصویربرداری کنید.

در به‌روزرسانی جدید ۱۲ حالت مختلف جدید به اپلیکیشن افزوده می‌شود که به وسیله آن‌ها می‌توانید تصاویر را از نظر روشنایی، گرمی رنگ و اشباع تنظیم کنید و سپس به ویرایش آن‌ها بپردازید. بنابر گفته گوگل هوش مصنوعی جدیدی در این اپلیکیشن افزوده شده است که می‌تواند با توجه به محتوای تصویر تغییرات را روی آن پیاده سازی کند. دیگر تغییر مهمی که در این نسخه شاهد آن هستیم بهبود ابزار Auto Enhance است، از این پس می‌توانید با بازکردن یک تصویر و لمس آیکون مداد فرآیند ویرایش اتوماتیک را آغاز کنید. با استفاده از این ابزار ویژگی‌هایی هم‌چون اکسپوژر و اشباع رنگی تغییر پیدا می‌کنند، لازم به ذکر است این ویژگی پیش‌تر تنها در اپلیکیشن‌های حرفه‌ای در دسترس بود.

نسخه جدید اپلیکیشن Google Photo از امروز برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است، اگر این به‌روزرسانی را دریافت نکردید می‌توانید روزهای آینده دوباره امتحان کنید زیرا گستردگی ارایه این به‌روزرسانی مشخص نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH