تایید اسمارت فون جدید هوآوی؛ احتمالا Honor 7 Plus در راه است!

اسمارت فون هوآوی با نام KIW-AL20 توسط موسسه چینی TENAA تایید شده و احتمالات حاکی از آن است که این محصول نسخه ویژه و پریمیوم جدیدترین پرچم‌دار سری آنر یعنی Honor 7 است و با نام Honor 7 Plus وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

The-Huawei-KIW-AL20-is-certified-by-TENAA (3)

این محصول از چیپست اختصاصی هوآوی یعنی Kirin 950 بهره می‌برد، پردازنده‌ای که هم اکنون بر روی میت 8 به عنوان یکی از پرقدرت‌ترین چیپست‌های دنیا استفاده شده است. در واقع Kirin 950 یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز است که در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی یک سخت افزار قدرتمند را برای آنر 7 پلاس تشکیل می‌دهند. البته حافظه داخلی مناسب این محصول با بهره‌گیری از رم میکرو اس دی تا 128 گیگابایت نیز قابل افزایش است.

The-Huawei-KIW-AL20-is-certified-by-TENAA

در حوزه دوربین نیز آنر 7 پلاس از یک نمونه 13 مگاپیکسلی در پشت و یک لنز 5 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. این مدل همانند آنر 7 از حسگر اثر انگشت بهره می‌برد و با اندروید 5.1.1 وارد بازار می‌شود.

The-Huawei-KIW-AL20-is-certified-by-TENAA (1)

این اسمارت فون فلزی با نام KIW-AL20 دارای ضخامتی برابر 8.15 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 158 گرم است. این اسمارت فون از شبکه 4G LTE نیز پشتیبانی کرده و در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و خاکستری عرضه می‌شود.

The-Huawei-KIW-AL20-is-certified-by-TENAA (2)

اما اینکه آیا این محصول همان آنر 7 پلاس است یا خیر هنوز به طور قطعی معلوم نیست و در وب‌سایت TENAA این موضوع ذکر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH