وان پلاس و تکنولوژی شارژ جدید با نام Dash Charge

کمپانی وان پلاس تا به حال سه تلفن هوشمند با نام‌های وان پلاس یک، وان پلاس دو و وان پلاس ایکس را معرفی کرده که دو مورد اول٬ پرچمدار و گزینه سوم٬ جز تلفن‌های هوشمند میان‌رده به حساب می‌آید. حال وان پلاس می‌خواهد نسل سوم پرچمداران خود را در ماه‌های آینده٬‌ رونمایی کند. اخیرا نیز شایعاتی پیرامون آن به گوش علاقمندان دنیای تکنولوژی رسیده است. حال، گوشه‌ای دیگر از مشخصات وان پلاس جدید منتشر شده که به آن می‌پردازیم.

OnePlus-2

به نظر می‌رسد که کمپانی وان پلاس٬ پتنتی را به ثبت رسانده است که شامل تکنولوژی شارژ جدید با نام Dash Charge می‌شود. متأسفانه اطلاعاتی در مورد مربوط بودن این روش به شارژ سریع در دسترس نیست. همچنین مشخص نیست که این تکنولوژی، در وان پلاس ۳ قرار خواهد گرفت یا خیر! اما با توجه به زمانی که به رونمایی از این تلفن هوشمند باقی است، می‌توان انتظار داشت که این اتفاق بیافتد. تکنولوژی Dash Charge برای رقابت با Quick Charge شرکت کوالکام و دیگر فناوری‌های پیرامون شارژ سریع دیوایس‌ها طراحی شده است. ما مطمئن هستیم که در هفته‌های آینده٬ اطلاعات بیشتری در مورد این تکنولوژی منتشر خواهد شد. منتظر هستیم تا ببینیم که Dash Charge، تا چه میزان روی شارژ دستگاه تأثیر می‌گذارد.

همانطور که اشاره شد، شایعات پیرامون وان پلاس ۳ در حال افزایش است. آخرین این موارد٬ این است که دیوایس اشاره شده، در دو نوع مختلف عرضه می‌شود. نوع اول ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و نوع دوم از رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود. پردازنده شش هسته‌ای هر دو دستگاه، Snapdragon 820 با معماری ۶۴ بیتی خواهد بود و به همراه سیستم عامل Oxygen عرضه خواهند شد. قیمت مدل پایه وان پلاس ۳ نیز ۳۱۰ دلار خواهد بود که مانند نسل پیشین خود، بسیار وسوسه انگیز به نظر می‌رسد.

اسکرول به بالا
TCH