چگونه عکس‌ها و ویدیوهای شخصی خود را در Google Photos مخفی کنیم؟

همیشه دوست داشتید که امکان مخفی‌ کردن عکس‌ها یا ویدیوها در صفحه اصلی اپلیکیشن Google Photos وجود داشته باشد؟ حالا می‌توانید با استفاده از قابلیت آرشیو این کار را انجام دهید.

بر اساس گزارش 9to5Google، این امکان برای کاربران اندروید فقط در صورتی فعال می‌شود که اپلیکیشن Google Photos را به نسخه 2.15 آپدیت کنند؛ همچنین این ویژگی برای نسخه‌های iOS و وب هم در دسترس است و اگر تاکنون اطلاع نداشتید می‌توانید امتحان کنید.

به منظور آرشیو کردن عکس‌ها در Google Photos برنامه را اجرا و یک یا چند آیتم را انتخاب کنید؛ سپس دکمه منو را لمس کنید و گزینه Archive را انتخاب نمایید.

همچنین پس از این که برای اولین بار عکس‌ها یا ویدیوهایی را آرشیو کنید یک آپشن جدید برای این کار در منو ظاهر می‌شود. آرشیو کردن یک عکس یا ویدیو آن را از حساب Google Photos حذف نمی‌کند بلکه فقط باعث پنهان شدنش از فید اصلی عکس‌ها می‌شود. موارد مخفی شده هنوز هم در آلبوم‌های اصلی خودشان وجود دارند و قابل جستجو هستند.

اساسا قابلیت آرشیو به منظور نظم بخشیدن به عکس‌ها و یا مخفی کردن عکس‌ها و ویدیوهای شخصی در هنگام نشان دادن مجموعه عکس‌ها به دیگران طراحی شده است.

اسکرول به بالا
TCH