شبیه ساز اندروید

معرفی بهترین شبیه‌سازهای اندروید برای کامپیوتر به همراه لینک دانلود

در این مطلب با بهترین برنامه شبیه ساز اندروید برای ویندوز به علاوه لینک دانلود برترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر را خواهید یافت. البته با آپدیت جدید ویندوز شما می‌تونید برنامه ‌های اندروید را در ویندوز 11 به صورت مستقیم اجرا کنید و دیگر نیازی به شبیه‌ساز نیست.

سیستم عامل اندروید با وجود میلیاردها کاربرد در سراسر جهان، تنها به گوشی‌های هوشمند محدود نمی‌شود. دنیای باز و بدون محدودیت اندروید باعث شده تا در بسیاری از لوازم خانگی یا گجت‌های هوشمند از اندروید استفاده شود. اما شما با استفاده از یک برنامه واسط، می‌‌توانید اندروید را بر روی رایانه شخصی خود نیز داشته باشید.

ممکن است از کاربران iOS باشید و بخواهید سیستم عامل اندروید و برخی از برنامه‌های آن را تجربه کنید؛ یا این که یک توسعه‌ دهنده نرم افزاری هستید و به محیطی برای آزمایش اپلیکیشن‌های خود نیاز دارید و یا شاید می‌خواهید رابط کاربری اندروید را سفارشی کنید، حتی ممکن است بخواهید یک بازی اندرویدی را بر روی ویندوز خود تجربه کنید… . اگر هر کدام از این شرایط را داشته باشید، برنامه‌های شبیه‌ساز اندروید برای ویندوز به کمک شما می‌آیند و می‌توانند ابزار کمکی خوبی برای هر کامپیوتر ویندوزی باشند.

با انواع شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر می‌توان انواع برنامه‌ها یا بازی‌های اندرویدی را بر روی رایانه شخصی تجربه کرد، یکی از مهم‌ترین کاربردهای استفاده از شبیه سازهای اندروید (جدا از تمامی موارد گفته شده) آن است که می‌توانید در یک بازی یا یک اپلیکیشن، در کنار اکانت خود در موبایل، یک اکانت دیگر بر روی ویندوز بسازید و با دو پلتفرم از برنامه یا بازی مورد نظر خود استفاده کنید.

واقعیت آن است که داشتن اندروید بر روی رایانه شخصی قابلیت‌های فراوانی به ما می‌دهد، اما اگر شما به هر دلیل به دنبال یک برنامه شبیه ساز اندروید برای ویندوز خودتان هستید، ما در ادامه این مطلب بهترین شبیه سازهای اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد.

چه چیزی باعث می‌شود که یک شبیه‌ ساز اندروید را “خوب” بدانیم؟

بسیاری از شبیه ‌سازهای اندروید به صورت رایگان در دسترس قرار دارند با این حال باید بین شبیه‌ سازهای بد و خوب تفاوت قائل شویم! مهمترین و اولین نکته در این باره، پایداری شبیه‌ ساز است، هر برنامه‌ای که لگ نداشته باشد و پس از مدتی از کار نیفتد و کاملا روان کار کند، می‌تواند لقب “خوب” را دریافت کند.

در گام بعدی باید لیست ویژگی‌های شبیه ‌ساز را بررسی کنیم؛ ویژگی‌هایی از قبیل امکان روت کردن و اجازه نصب اپلیکیشن‌های سوم شخص ممکن است توسط برخی از شبیه ‌سازها پشتیبانی نشود؛ قبل از دانلود، نگاهی به مشخصات شبیه‌ساز داشته باشید تا برنامه منطبق با نیازهای‌تان را نصب کنید.

یادآوری: همه این شبیه ‌سازها عملکردی دوگانه دارند و به طور مرتب آپدیت می‌شوند، با این حال عملکرد کلی آنها به سخت‌افزار کامپیوتر شما بستگی دارد. در مجموع شبیه‌ سازهایی که امکانات کمتری دارند سریع‌تر هستند؛ پس بهتر است که انتخاب شبیه ‌ساز مطابق نیاز شما باشد.شبیه ساز اندروید

شبیه ساز اندروید Nox

شبیه ساز اندروید Nox یک برنامه قابل اعتماد است؛ اگر پایداری یک شبیه‌ساز برای شما اهمیت زیادی دارد، Nox بهترین گزینه موجود در مارکت برنامه‌های ویندوز است. Nox ویژگی‌هایی دارد که آن را تبدیل به یک شبیه ‌ساز تمام عیار می‌کند؛ با این برنامه می‌توانید فرکانس پردازنده و میزان رم شبیه ‌ساز را تعیین کنید، این ویژگی برای تست اپلیکیشن‌های مختلف و اجرای بازی‌های موبایل بسیار کاربردی است.

همچنین اگر به هک و مود کردن بازی‌های اندروید علاقه دارید، خوشحال می‌شوید که بدانید این شبیه‌ ساز قابلیت روت شدن دارد و به‌راحتی می‌توانید از طریق تنظیمات برنامه این کار را انجام دهید! شما می‌توانید دسته بازی رایانه خود را به شبیه ساز اندروید Nox متصل کنید، این برنامه همچنین قابلیت رکورد کردن از محیط برنامه را به شما می‌دهد تا از برنامه یا بازی اندروید مورد نظر فیلم تهیه کنید. به طور کلی می‌توان شبیه ساز اندروید Nox را یکی از بهترین شبیه‌سازهای اندروید حال حاضر دانست.

ویژگی‌های شبیه ساز اندروید Nox:

  • قابلیت اتصال به دسته بازی
  • قابل روت شدن
  • مناسب برای بازی و برنامه‌ای اندرویدی
  • قابلیت رکورد کردن از صفحه

دانلود شبیه ساز اندروید Nox

شبیه ساز اندروید

شبیه‌ساز اندروید BlueStacks

برنامه BlueStacks یک اپلیکیشن شبیه ساز اندروید محبوب برای ویندوز 10 است؛ دلیلش هم می‌تواند آسان بودن نصب و سادگی رابط کاربری‌اش باشد؛ مانند هر نرم‌افزار دیگری می‌توانید BlueStacks را نصب کرده و یک محیط کامل اندروید را روی کامپیوتر خود داشته باشید. BlueStacks  هم به مانند Nox، گیمرها را بیش از توسعه‌دهندگان، مورد هدف قرار داده است، با این وجود، به شما این امکان را می‌دهد که آزادانه در یک محیط پایدار و کامل اندروید به بازی و تست اپلیکیشن‌های مختلف بپردازید. اما به طور کلی BlueStacks برای بازی بسیار مناسب است و گیمرها می‌توانند از این شبیه ساز بهره ببرند.

ویژگی‌های شبیه ساز اندروید BlueStacks:

  • کیفیت نمایش مناسب
  • سازگار با ویندوز
  • بهبود یافته شده برای بازی‌های موبایلی

دانلود شبیه ساز اندروید BlueStacks

شبیه ساز اندروید

شبیه ساز اندروید Andy

شبیه ساز Andy تا حدودی در جایگاهی بالاتر از سایر برنامه‌های شبیه‌ساز قرار می‌گیرد، این شبیه ساز بر پایه VMWare Player تولید شده است. تمرکز اصلی تیم توسعه دهنده Andy بازی‌های اندرویدی است و به همین دلیل این شبیه ساز نیز برای اجرای بازی‌ها بهبود یافته است. شما می‌‌توانید دسته بازی ایکس باکس یا پلی‌استیشن خود را به این برنامه متصل کنید، حتی اگر دسته بازی نداشتید می‌توانید از گوشی اندرویدی خود به عنوان یک دسته یا پلتفرم پشتیبان بهره ببرید. شبیه ساز اندی بسیار سبک است و دسترسی‌های کمی نیاز دارد. این برنامه یک گزینه مناسب برای افرادی است که سیستم رایانه‌ای قدرتمندی ندارند.

با توجه به تجربه شخصی می‌توانیم بگوییم که Andy یکی از سریع‌ترین شبیه‌سازهای اندروید است؛ علاوه بر این، شما می‌توانید مواردی مانند میزان استفاده از رم را از طریق تنظیمات ماشین مجازی این نرم‌افزار تغییر دهید و سفارشی کنید، VirtualBox را که با Andy همراه است، باز کرده و تنظیماتش را تغییر دهید.

ویژگی‌های شبیه ساز اندروید Andy :

  • سبک و روان
  • مناسب برای رایانه‌های ضعیف
  • بهبود یافته شده برای بازی‌های موبایلی
  • قابلیت اتصال به دسته Xbox یا PS

دانلود شبیه ساز اندروید Andy

 

دانلود شبیه ساز اندرویدشبیه ساز اندروید MEmu

اگر به دنبال یک شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر هستید، MEmu یک انتخاب عالی است؛ نصب این نرم‌افزار ساده است و ویژگی‌هایی دارد که کاربران دوست دارند در تمام شبیه‌سازها ببینند. مهم‌ترین ویژگی کامل کننده این شبیه‌ساز، نقشه‌بندی کیبرد است؛ بر روی یک منطقه روی صفحه کلیک کنید و یک کلید برای کنترل‌های بازی خود وارد کنید. همچنین MEmu از ویژگی نصب اپلیکیشن‌های فرمت APK با یک کلیک پشتیبانی می‌کند؛ یعنی این که می‌توانید بسته‌های اپلیکیشن‌های موجود در حافظه کامپیوتر خودتان را به راحتی در این شبیه‌ساز نصب کنید. با این برنامه می‌توانید بازی‌هایی با رزولوشن 4K را روی MEmu اجرا کنید، همچنین سرعت پردازش CPU و مقدار حافظه رم را به دلخواه خودتان تنظیم کنید.

ویژگی‌های شبیه‌ساز اندروید MEmu :

  • حالت شبیه سازی مجازی
  • تنظیمات کیبورد
  • پشتیبانی از بازی‌های 4K

دانلود شبیه ساز اندروید MEmu

برنامه شبیه ساز اندروید

شبیه ساز اندروید Genymotion

در حالی که اکثر این شبیه‌سازها برای بازی طراحی شده‌اند، Genymotion برای آزمایش مناسب است. این نرم‌افزار یک شبیه‌ساز فوق‌العاده و سریع اندروید است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های خود را روی نسخه‌های مختلف اندروید تست کنند. Genymotion با VirtualBox کار می‌کند، بنابراین قبل از استفاده از شبیه‌ساز، باید آن را نصب کنید.

مزیت اصلی Genymotion در این است که نه تنها به عنوان شبیه‌ساز، بلکه به عنوان یک استودیوی واقعی اندروید عمل می‌کند و با آن می‌توانید برنامه‌های مختلف را توسعه دهید. این نرم‌افزار به صورت پیش‌فرض امکانات بی‌شماری دارد، ابزارها، پلاگین‌ها و پشتیبانی عالی را هم به مزایای آن اضافه کنید؛ اگر یک توسعه دهنده اندروید هستید از خرید و نصب Genymotion پشیمان نخواهید شد.

ویژگی‌های شبیه‌ساز اندروید Genymotion :

  • قابلیت آزمایش برنامه
  • دارای نسخه مک و لینوکس

دانلود شبیه ساز اندروید Genymotion

 

اسکرول به بالا
TCH