فروش وان پلاس 7

آمار فروش یک میلیونی وان پلاس 7 در چین؛ فقط در پنج روز!

گزارشات خبرگزاری Ice Universe نشان می‌دهند که بیش از یک میلیون دستگاه وان پلاس 7 در کشور چین پیش‌فروش شده است. پیش‌فروش این اسمارتفون فقط در وب‌سایت وان پلاس و JD.com صورت می‌گیرد. به گزارش خبرگزارس چینی My Drivers، بیش از 820 هزار دستگاه در سایت JD.com و بیش از 220 هزار عدد از گوشی‌ وان پلاس در وب‌سایت این شرکت پیش‌فروش شده است. براساس این گزارش، می‌توان نتیجه گرفت که حدود 1.05 میلیون عدد از اسمارتفون جدید وان پلاس در کشور چین به فروش رسیده است.

این آمار و ارقام فقط طی پنج روز به ثبت رسیده‌اند. یکی از نکات جالب و قابل توجه این موضوع، تقاضای صاحبان گوشی‌های گلکسی اس 10 برای خرید پرچمدار جدید وان پلاس است. برخی از کاربران گلکسی اس 10 سامسونگ، تلفن‌های خود را به فروش رسانده تا هندست جدید وان پلاس 7 را خریداری کنند.

این تلفن هوشمند دارای نمایشگر 6.67 اینچی آمولد با رزولوشن 1440 در 3120 است. علاوه‌بر رزولوشن عالی این دستگاه، نرخ رفرش نمایشگر نیز 90 هرتز بوده و همین موضوع باعث روان‌تر شدن عناصر گرافیکی موجود در تصویر می‌شود. اکثر نمایشگرهای تلفن‌های امروزی از نرخ رفرش 60 هرتز بهره می‌برند. در قسمت پردازنده هم چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 با سه پیکر‌بندی حافظه‌ای متفاوت قرار گرفته است. این گوشی در سه نسخه مختلف با رم 6، 8 و 12 گیگابایتی عرضه شده و حافظه‌داخلی نیز به ترتیب در اندازه‌های 128 و 256 گیگابایتی برای رم 8 و 12 مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

قیمت این دستگاه نیز بسته به نسخه‌های متفاوت آن تغییر می‌کند. نسخه 6 گیگابایتی با قیمت 3999 یوآن چین، نسخه 8 گیگابایتی با قیمت 4499 یوآن و نسخه 12 گیگابایتی دستگاه با قیمت 4999 یوآن روانه بازار شده است.

قیمت رقابتی وان پلاس 7 موجب افزایش مشتریان این گوشی شده است. در حالی‌که گلکسی اس 10 با قیمتی در حدود 5300 یوآن و گلکسی اس 10e با قیمت 12000 یوآن به بازار عرضه شده، اسمارتفون قدرتمند و ارزان‌قیمت وان پلاس باعث کاهش مشتریان گوشی‌های سری گلکسی خواهد شد.

این گوشی در کشور آمریکا به‌طور اختصاصی توسط اپراتور T-Mobile به فروش می‌رسد. نسخه موجود در بازار آمریکا با یک رم 8 گیگی و حافظه‌داخلی 256 گیگابایتی در دسترس آمریکایی‌ها قرار گرفته است. قیمت هندست مذکور در این بازار، معادل 700 دلار است که این رقم برای یک گوشی چینی، مبلغ نسبتا گرانی به‌نظر می‌رسد.

هم‌چنین، نسخه 6 گیگابایتی وان پلاس 7 در بازار آمریکا فقط با رنگ خاکستری آینه‌ای و مدل 8 گیگابایتی با دو رنگ آبی آسمانی و خاکستری و قیمت 669 دلار قابل سفارش است.

وان پلاس 7 اولین اسمارتفونی است که از حافظه UFS 3.0 بهره می‌برد. این نسخه از حافظه‌داخلی، سبب عملکرد سریع تلفن و مصرف کم باتری توسط حافظه می‌شود. پردازنده‌های جدید نیز با این نوع از حافظه‌ها سازگاری بیشتری دارند.

اسکرول به بالا
TCH