فهرست مشخصات سامسونگ گلکسی زد فولد 3 پیش از معرفی این هندست منتشر شد

تا موعد رونمایی رسمی از اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 3 شرکت سامسونگ کمتر از 1 هفته دیگر زمان باقی‌ مانده است. این اسمارت‌فون پیش‌تر سوژه شایعات قرار گرفته و بارها به مشخصات آن اشاره شده است. اکنون گوشی تاشو آینده سامسونگ بار دیگر در کانون توجهات قرار گرفته و به ویژگی‌های آن پرداخته شده است. این اطلاعات توسط یک منبع خبری محبوب و معتبر یعنی وبسایت WinFuture منتشر شده است.

بر اساس اعلام منبع خبری، سامسونگ گلکسی زد فولد 3 مجهز به یک نمایشگر انعطاف‌پذیر 7.6 اینچی از نوع داینامیک آمولد 2X با رزولوشن 2208 در 1768 پیکسل خواهد بود. این نمایشگر توسط پوشش کورنینگ گوریلا گلس Victus محافظت می‌شود. بعلاوه صفحه‌نمایش نیز به نوبه خود کمی بالا آمده تا از بروز آسیب‌دیدگی در زمان بسته بودن گوشی ممانعت به عمل آید.

ابعاد گوشی در وضعیت باز شده معادل با 158.2 در 128.1 در 6.4 میلی‌متر بوده و با قرارگیری در حالت جمع شده، ضخامت دستگاه به 14.4 میلی‌متر افزایش و پهنای آن به 67.1 میلی‌متر کاهش خواهد یافت.

در قسمت خارجی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 نیز شاهد استقرار نمایشگر ثانویه 6.2 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن 2260 در 832 پیکسل خواهیم بود. این نمایشگر نیز با استفاده از روکش گوریلا گلس Victus محافظت خواهد شد.

مشخصات داخلی این اسمارت‌فون شامل تراشه اسنپ‌دراگون 888 کوالکام، 12 گیگابایت رم، 256 یا 512 گیگابایت حافظه‌داخلی و باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از فناوری دالبی آتموس، ماژول NFC، پشتیبانی از استایلوس S Pen، دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 در زیر نمایشگر و پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسورهای 12 مگاپیکسلی سایر ویژگی‌های گلکسی زد فولد 3 را تشکیل می‌دهند. همچنین یک دوربین 10 مگاپیکسلی دیگر نیز در قسمت خارجی بدنه گوشی تعبیه خواهد شد.

سایر مشخصه‌های دستگاه شامل گواهی حفاظتی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم و رابط کاربری اختصاصی One UI 3.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 خواهد بود. بر اساس اعلام سامسونگ، مکانیسم لولایی برای 200 هزار نوبت باز و بسته شدن دوام خواهد داشت. حتی با فرض اینکه اسمارت‌فون در هر روز برای 100 نوبت باز و بسته شود؛ در این‌صورت طول عمر مکانیسم لولایی حداقل برابر با 5 سال خواهد بود.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3 در جریان رویداد روز 11 آگوست (20 مرداد ماه) معرفی خواهد شد. فروش این هندست احتمالا از روز 27 آگوست (5 شهریور ماه) آغاز می‌شود. این اسمارت‌فون در بازارهای اروپا و ایالات‌متحده به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 1899 یورو و 1599 دلار عرضه خواهد شد.

2 در مورد “فهرست مشخصات سامسونگ گلکسی زد فولد 3 پیش از معرفی این هندست منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH