مراسم State of Play اسفند پلی‌استیشن برگزار شد

سونی دقایقی پیش مراسم State of Play خود را با مدت زمان ۲۰ دقیقه برگزار نمود و نمایش‌های خوبی نیز در میان تریلر‌های آن دیدیم و در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

State of Play مدت‌هاست که به صورت ماهانه و یا با فواصل بیشتر برگزار می‌شود و سونی بازی‌های جدید کوچک و بزرگی را در آن‌ها نمایش می‌دهد. دقایقی پیش نیز نمایش اسفند این برنامه پخش شد و چند بازی کوچک معرفی شده و همچنین چند نمایش از بازی‌های مورد انتظار دیدیم که به شرح زیر است.

Exoprimal

سونی این ایونت را با یک آی‌پی جدید از کپ‌گام آغاز کرد. در این تریلر شاهد ریخته شدن هزاران دایناسور از یک پورتال بر روی یک شهر سایبرپانکی بودیم که تم کلی بازی را نمایش می‌دهد. در این بازی شما با اسلحه‌ها و گجت‌های پیشرفته به درگیری با دایناسورها و تی‌رکس‌ها خواهید پرداخت.

State of Play اسفند

با توجه به این که در زیر تریلر از لازم بودن سرویس پلی‌استیشن پلاس خبر داده شد می‌توان حدس زد که بازی چند بخش آنلاین خواهد داشت. همچنین در بعضی از سکانس‌ها به نظر می‌رسید 4 کاراکتر به صورت همزمان در حال بازی کردن بودند.

این بازی قرار است در سال 2023 بر روی پلتفرم‌های PS4 و PS5 منتشر شود و هنوز خبری از دیگر پلتفرم‌ها نیست.

Ghostwire Tokyo

یکی از بازی‌های بتسدا که قرار است برای پلی‌استیشن عرضه شود، گوست‌وایر توکیو است. این بازی در ژانر اکشن ماجراجویی بوده که کامبت و المنت‌های جادویی را به صورت جدیدی در ژانر اول شخص اجرا کرده است. گوست‌وایر توکیو در همین ماه برای پلتفرم‌های PS5 و رایانه‌های شخصی عرضه ‌می‌شود. این بازی انحصاری زمانی بوده و در سال بعد نسخه ایکس‌باکس آن نیز عرضه خواهد شد.

State of Play اسفند

شما می‌توانید لیست بازی‌های مورد انتظار ۲۰۲۲ را در این مطلب مشاهده کنید.

Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin

این بازی که توسط استودیو تیم نینجا در حال توسعه است، یک اسپین‌آف از سری بسیار محبوب فاینال فانتزی بوده که با شباهت‌های زیاد نسبت به مجموعه اصلی، به وقایع قبل از داستان‌های گفته شده می‌پردازد. استرنجر آف پردایس در همین ماه برای تمام پلتفرم‌ها به جز نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

Forspoken

بازی فوراسپوکن یک انحصاری زمانی برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی است که بعد از دوسال بر روی ایکس‌باکس نیز عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه این بازی به تازگی به تاریخ 11 اکتبر امسال منتقل گردید. با هر تریلر جدیدی که از این بازی مشاهده می‌کنیم، مشاهده می‌کنیم که قابلیت‌ها و جادوهای جدیدی به شخصیت اصلی بازی اضافه می‌شود و نوید یک بازی با گیم‌پلی جذاب را می‌دهد.

State of Play اسفند

شما همچنین می‌توانید لیست بازی‌های جذابی که امسال منتشر نمی‌شوند را مشاهده نمایید.

Gundam Evolution

از این مرحله به بعد، بازی‌ بزرگ دیگری شاهد نبودیم و ایونت در اختیار چند بازی کوچک‌تر قرار داده شد. اولین این بازی‌ها Gundam بود که یک بازی رایگان است که در سال 2022 برای تمام پلتفرم‌ها به جز نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد. این نسخه، توسط Bandai توسعه و منتشر خواهد شد که تریلر آن حس و حال یک بازی شوتر اول شخص از سری ترنسفورمز را منتقل می‌کرد.

State of Play اسفند

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection

بازی بعدی که در این ایونت به نمایش درآمد، یک مجموعه از 13 بازی از سری لاکپشت‌های نینجای قدیمی است که در پلتفرم‌های سگا و نینتندو قابل تجربه بودند. این بازی‌ها با همان گرافیک و گیم‌پلی و این بار با المنت‌های آنلاین برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و 5 در سال 2022 عرضه خواهند شد و خبری از دیگر پلتفرم‌ها نیست.

State of Play اسفند

JoJo’s Bizarre Adventure: All Star Battle-R

این بازی در سبک فایتینگ با گرافیک ژاپنی بوده که یک نسخه از آن در سال 2013 توسط Bandai منتشر شده بود و حالا قصد دارد در پاییز امسال نسخه‌ای دیگر از آن منتشر شود. تنها پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و 5 برای این بازی تایید شده است.

State of Play اسفند

Trek to Yomi

یکی از بازی‌های مستقل نمایش داده شده در این ایونت، ترک تو یومی بود که حس و حال سامورایی داشته و گرافیک سیاه و سفید زیبایی دارد. سبک این بازی اکشن ماجراجویی است که کامبت آن از نمای کنار رخ می‌دهد اما در برخی سکانس‌ها از دوربین کارگردانی شده استفاده می‌کند. این بازی برای تمام پلتفرم‌ها به جز نینتندو سوئیچ در سال 2022 عرضه خواهد شد.

State of Play اسفند

The DioField Chronicle

این بازی در سبک نقش‌آفرینی تاکتیکال بوده که توسط Square Enix در سال 2022 برای تمام پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. کامبت بازی نما بالای استراتژیک بوده که در آن به صورت نوبتی از قدرت‌های افرادتان استفاده خواهید کرد.

State of Play اسفند

Valkyrie Elysium

در این ایونت شرکت Square Enix، از بازگشت یکی از سری‌های خود خبر داد که آخرین نسخه آن یک پورت موبایل بود که در سال 2016 عرضه شده بود. این سری برای اولین بار در سال 1999 معرفی شد و اکنون شاهد بازگشت آن با دریافت یک نسخه جدید در سال 2022 هستیم.

State of Play اسفند

این بازی برای عرضه بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و 5 برنامه ریزی شده است و خبری از عرضه بر روی پی‌سی و ایکس‌باکس شنیده نشده است.

Returnal Ascension

بازی ریترنال در سال 2021 برای کنسول پلی‌استشین 5 عرضه شد و تقریبا یک سال بعد از انتشار آن، قرار است یک آپدیت رایگان در اختیار خریداران این بازی قرار بگیرد. این آپدیت شامل بخش چند نفره برای بازی و یک برج است که احتمالا مراحل جدیدی را در خود جا داده است.

State of Play اسفند

نظر شما در مورد State of Play اسفند چه بود؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

اسکرول به بالا
TCH