داینامیک آیلند اپل را در گوشی‌های اندروید تجربه کنید! + لینک دانلود

قابلیت Dynamic Island جدید اپل یک سیستم اعلان مالتی‌تسکینگ و تغییر شکل‌دهنده است که بریدگی دوربین مدل‌های iPhone 14 Pro را با یک ابزار مفید جایگزین می‌کند. حال یک برنامه اندرویدی به نام dynamicSpot به کاربران اندروید اجازه کار با جزیره پویای مخصوص خود را می‌دهد.

اپل به نوعی داینامیک آیلند را مخفی نگه داشت تا در ماه سپتامبر از مدل‌های آیفون 14 پرو و این قابلیت رونمایی کند. این ویژگی جدید تقریبا تمامی توجه‌ها در رویداد رونمایی را به سرقت برد و باعث شد برخی از سازندگان مبتکر اندروید مانند شیائومی بر روی ویژگی مشابهی کار کنند. برنامه dynamicSpot برای گوشی‌های اندرویدی در فروشگاه Google Play قرار گرفته و اکنون برای بیش از 1 میلیون بار نصب و از نسخه بتا خارج شده است.

اپلیکیشن dynamicSpot در ابتدا دور دوربین سوراخ پانچ در مرکز قرار می‌گرفت اما اکنون با یک بریدگی دوربین در سمت چپ نیز کار می‌کند. توسعه دهنده همچنین کنترل‌های موسیقی اندروید را به این برنامه اضافه کرده و در فروشگاه Google Play اکنون به عنوان “جزیره پویا برای اندروید” لیست شده است.

می‌توانیم به رتبه‌ 4.3 برنامه که میانگین رتبه‌بندی بیش از 2000 کاربر است اعتماد کنیم. توسعه دهنده می‌نویسد: “با dynamicSpot می‌توانید به راحتی ویژگی جزیره پویا آیفون 14 پرو را بر روی دستگاه اندرویدی خود داشته باشید. DynamicSpot به شما قابلیت مالتی‌تسکینگ کوتاه و سریع Dynamic Island را می‌دهد که دسترسی به اعلان‌های اخیر یا تغییرات وضعیت تلفن را آسان‌تر می‌کند.”

توسعه‌دهنده اضافه می‌کند: برای باز کردن برنامه نمایش داده شده کافیست روی نقطه/پنجره پویا کوچک سیاه (دوربین سلفی) ضربه بزنید، برای باز کردن آن و مشاهده جزئیات بیشتر، پنجره بازشو را فشار دهید و نگه دارید. جزیره پویا آیفون قابل تنظیم و شخصی‌سازی، اما dynamicSpot قابل تنظیم است! می‌توانید تنظیمات تعامل با برنامه را تغییر دهید. انتخاب کنید چه زمانی نقطه پویا یا پاپ آپ نشان داده یا پنهان شود، یا کدام برنامه‌ها باید در این ساختار ظاهر شوند. از آنجایی که dynamicSpot از سیستم اعلان اندروید استفاده می‌کند، تقریباً با همه برنامه‌ها، مانند اعلان پیام، برنامه‌های تایمر، و حتی برنامه‌های موسیقی سازگار است.

توسعه دهنده برنامه، Jawomo، می‌گوید که چیزهای بیشتری در راه است و ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم dynamicSpot در آینده به کجا می‌رود. شما می‌توانید این برنامه را از لینک زیر دانلود کنید.

اسکرول به بالا
TCH