گوشی اچ‌تی‌سی Butterfly 2 به‌صورت رسمی معرفی شد!

چندی پیش کمپانی اچ‌تی‌سی اسمارت فون جدیدی را با نام J Butterfly توسط یکی از اپراتور‌های ژاپنی معرفی و روانه بازار این کشور کرد. اما از امروز اچ‌تی‌سی این گوشی را با نام Butterfly 2 برای سایر کشور‌های آسیا نیز معرفی کرد.

HTC-Butterfly-2

از آنجایی که این گوشی یکی از اسمارت فون‌های کمپانی اچ‌تی‌سی است، پس باید شباهت‌هایی بین آن و سایر گوشی‌های این شرکت باشد. همانند پرچم‌دار فعلی اچ‌تی‌سی این گوشی دو دوربین در بخش پشتی دارد اما بر خلاف وان m8 بدنه دستگاه فلزی نیست و از پلی کربنات ساخته شده است. همچنین اچ‌تی‌سی در این گوشی به‌جای اولترا پیکسل از مگاپیکسل استفاده کرده و دوربین این دستگاه 13 مگاپیکسل است. ویژگی جالب و کاربری دیگری که بر روی این دستگاه وجود دارد، قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آن است.

HTC-Butterfly-2-(4)

از مشخصات سخت افزاری Butterfly 2 می‌توان به صفحه نمایش 5 اینچی از نوع LCD3 با رزولویشن 1920 در 1080 و پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 801 با فرکانس 2.5GHz اشاره کرد. برای ذخیره اطلاعات نیز بر روی این گوشی 2 گیگابایت حافظه رم و 16/32 گیگابایت حافظه داخلی قرار داده شده است. همچنین امکان افزودن کارت حافظه جانبی بر روی این گوشی وجود دارد. همان‌طور که گفتیم دوربین پشتی این دستگاه 13 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 است که امکان ضبط ویدیو‌هایی با رزولویشن فول اچ‌دی را دارد. اچ‌تی‌سی یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز برای مکالمات تصویری (عکاسی سلفی) بر روی این گوشی تعبیه کرده است.

HTC-Butterfly-2-(1)

همانند اغلب اسمارت فون‌های اچ‌تی‌سی این گوشی نیز دارای دو اسپیکر بوم ساند در بخش جلویی دستگاه است که طراحی جدیدی نسبت به برادرانش دارد. انتظار می‌رود که این اسپیکر‌ها نیز کیفیت خوبی داشته باشند.

انرژی مورد نیاز Butterfly 2 نیز توسط یک باتری 2700 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و سیستم عامل دستگاه نیز نسخه 4.4 اندروید است.

طبق گفته اچ‌تی‌سی، این گوشی از دوم ماه سپتامبر (11 شهریور) به ‌صورت رسمی وارد بازار‌هایی نظیر مالزی، هند، سنگاپو، هنگ‌کنگ و تایلند خواهد شد.

کمپانی اچ‌تی‌سی نیز سعی کرده است که با معرفی این گوشی، نیاز کاربران را به مقاومت در برابر آب تامین کند تا اینکه برخی از محصولات اچ‌تی‌سی نیز بتوانند این ویژگی را یدک بکشند. در شرایطی که کمپانی‌هایی نظیر سونی و سامسونگ اسمارت فون‌هایی تولید می‌کنند که در برابر آب مقاوم هستند، پس اچ‌تی‌سی نیز تصمیم بر آن گرفته است که از قافله عقب نماند.

در ادامه می‌توانید تصاویری از این گوشی و عکس‌های تبلیغاتی آن را مشاهده کنید.

HTC-Butterfly-2-(7) HTC-Butterfly-2 HTC-Butterfly-2-(10) HTC-Butterfly-2-(2) HTC-Butterfly-2-(6) HTC-Butterfly-2-(5) HTC-Butterfly-2-(9) HTC-Butterfly-2-(3) HTC-Butterfly-2-(8)اگرچه اغلب پرچم‌دار‌های این کمپانی از بدنه فلزی بهره می‌برند و این ویژگی نیز با استقبال خوب کاربران مواجه شده است. آیا این گوشی نیز می‌تواند با بدنه پلی‌کربناتی در میان کاربران جایی برای خود باز کند؟

 

اسکرول به بالا
TCH