گوشی جدید ناتینگ با نام CMF Phone 1 در راه است

برند ناتینگ چند روز قبل تیزر جدیدی را منتشر کرد. در ادامه، قطعات گم شده پازل به سرعت در کنار یکدیگر چیده شدند و مشخص شد که کمپانی در صدد عرضه یک گوشی هوشمند جدید به بازار است.

این گوشی CMF Phone 1 نامگذاری شده و ناتینگ در پست توییتری جدید خود نیز این موضوع را مورد تائید قرار داده است. این پوستر نشان می‌دهد که ناتینگ برای محصول جدید خود بر مقوله طراحی متمرکز شده است؛ موضوعی که غالبا از سوی تولیدکنندگان بزرگ نادیده گرفته می‌شود.

طراحی می‌تواند به‌عنوان یکی از فاکتورهای مهم جلب توجه کاربران قلمداد شود. کارشناسان معتقدند که این بیانیه، ویژگی طراحی منحصربه‌فردی که پیش‌تر فاش شده بود را به‌طور غیر مستقیم مورد تائید قرار می‌دهد.

مشخصات دقیق CMF Phone 1 طی دو پست مجزا در شبکه اجتماعی X اعلام شده است. این پست‌ها به یکی از ویژگی‌های طراحی اشاره دارند که امکان اتصال برخی لوازم جانبی اختصاصی به گوشی را فراهم می‌کند. تصاویر تیزر قدیمی و جدید نیز این ادعا را مورد تائید قرار می‌دهند.

تیزر جدید به عرضه گوشی در آینده نزدیک اشاره دارد. گزارش اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی در ماه جولای عرضه شده و قیمت‌گذاری اولیه آن حدودا 249 تا 279 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH