ردمی روی توسعه یک گوشی پرچمدار کامپکت با باتری قدرتمند کار می‌کند

انتظار می‌رود که ردمی در اواخر ماه نوامبر از گوشی‌های سری ردمی K80 شامل مدل‌های استاندارد و پرو رونمایی کند. ظاهرا این مدل‌ها تنها دستگاه‌هایی نیستند که برند چینی روی توسعه آنها کار می‌کند. اطلاعات جدید لو رفته از کشور چین نشان می‌دهند که ردمی سرگرم برنامه‌ریزی‌ برای عرضه یک گوشی شبه پرچمدار کامپکت است.

این خبر توسط یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station منتشر شده است. وی طی هفته گذشته با طرح پرسشی به گوشی کامپکت ردمی اشاره کرد. وی گفت: “به‌نظر شما آیا ردمی به عرضه یک گوشی با نمایشگر کوچک و عملکرد بالا نیاز دارد؟”

دیروز این افشاگر برخی مشخصات کلیدی گوشی جمع‌وجور آینده ردمی را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت. به گفته وی ردمی در حال برنامه‌ریزی داخلی برای عرضه یک گوشی هوشمند با نمایشگر کوچک 6.3 اینچی است. اطلاعات فاش شده در صورت صحت نشان می‌دهند که این گوشی با وجود طراحی جمع‌وجور خود مجهز به باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

با این‌حال عرضه یک دستگاه کامپکت احتمالا با ملاحظات و محدودیت‌هایی مواجه خواهد بود. فرد افشاگر مدعی شده که این گوشی فاقد لنز تله‌فوتو یا قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم خواهد بود. با این‌حال دستگاه مذکور یک مدل شبه پرچمدار با کارآیی بالا به‌شمار خواهد رفت.

ویوو اخیرا از گوشی پرچمدار جمع‌وجور خود با نام X200 Pro Mini رونمایی کرد. این محصول بخشی از مجموعه دستگاه‌های پریمیوم ویوو محسوب می‌شود. به‌نظر می‌رسد که گوشی‌های کامپکت در سال جاری میلادی می‌توانند به ترند بازار تبدیل شوند. فرد افشاگر پیش‌تر مدعی شده بود که 5 تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در حال ارزیابی گوشی‌هایی با نمایشگرهای کوچک هستند و ردمی احتمالا یکی از آنها به‌شمار می‌رود.

هنوز مشخص نیست که این گوشی متعلق به کدام سری ردمی خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که این دستگاه بخشی از سری ردمی K یا خانواده عملکردمحور توربو خواهد بود. چنان‌چه این گوشی بخشی از سری ردمی K80 باشد؛ در این‌صورت به‌همراه مدل‌های معمولی و پرو ردمی K80 در ماه نوامبر معرفی خواهد شد. بر اساس شایعات ردمی K80 پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 الیت بوده و مدل استاندارد ردمی K80 نیز احتمالا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 روانه بازار خواهد شد.

یکی از مدیران ردمی اخیرا به احتمال افزایش قیمت این گوشی‌ها اشاره کرده است. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گوشی‌های ردمی K70 و ردمی K70 پرو در ابتدا با قیمت‌گذاری 2499 (تقریبا 355 دلار) و 3299 یوان (حدودا 465 دلار) روانه بازار شدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH