مدل جهانی تلفن‌هوشمند اکسپریا Z4 احتمالا با نام Z3 Plus روانه بازار خواهد شد

xperiaz4.0.0‌درحالی‌که برخی از شایعات حاکی از آن است که تلفن هوشمند سونی اکسپریا Z4 به صورت اختصاصی برای کاربران ژاپنی تولید شده، خبرهایی به گوش می‌رسد که بیان می‌دارند مدل دیگری از این محصول با نام اکسپریا Z3 Plus برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. این خبر از صفحه مخصوصی که برای یکی از لوازم جانبی اکسپریا Z4 به نام Sony SCR30 Style Cover تولید شده، به‌دست ما رسیده که در آن اشاره شده که کاور یاد شده با دو دستگاه سازگاری دارد که یکی از آنها اکسپریا Z4 است و دستگاه دیگر که هنوز معرفی نشده اکسپریا Z3 Plus نامیده می‌شود.

این یعنی، تلفن هوشمندی که ما آن را با نام اکسپریا Z4 می‌شناسیم، هرگز به بازارهای خارج از ژاپن عرضه نخواهد شد ولی مدل دیگری از آن با کمی نغییرات و با نام جدید اکسپریا Z3 Plus برای بازارهای جهانی در نظر گرفته شده. بنابراین اخبار، سونی درحال کار بر روی این تلفن هوشمند جدید است، اما با توجه به اینکه کاور مورد بحث با Z4 و Z3 Plus همخوانی دارد، پس تفاوت‌های این دو گوشی باید جزئی باشد. صفحه‌‌ای که در وب‌سایت رسمی سونی، حاوی مشخصات کاور مورد اشاره بود، اکنون حذف شده، اما با استفاده از سرویس Google Cache هنوز هم می‌توان به اطلاعات آن دست یافت.

sony-xperia-z3-plus-z4

هفته گذشته، سونی به طور رسمی تلفن هوشمند جدید خود را با نام Xperia Z4 در ژاپن معرفی کرد، ولی هیچ صحبتی در رابطه با مدلی که قرار است برای سایر کشورهای جهان عرضه شود، به میان نیامد. چند روز پس از معرفی رسمی پرچمدار جدید سونی، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه سونی یک پرچمدار دیگر را برای بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. در ادامه شایعات مرتبط با این محصول، اخیرا تصاویری از یک گوشی جدید ساخت سونی به نام Xperia P2 منتشر شد که مشخصات فنی آن در حد پرچمداران امروزی است.

همانطور که می‌دانید تلفن هوشمند اکسپریا Z4 در واقع همان Z3 است که تا حدی ارتقا یافته. درحالیکه پرچمدار جدید سونی، یکی از قدرتمندترین و بهترین گوشی‌های اندرویدی موجود است، اما بسیاری از هوادارن این برند، از آن چندان راضی نبوده و انتظار تغییرات و به‌روزرسانی‌های بیشتری را برای این گوشی داشتند.

1 در مورد “مدل جهانی تلفن‌هوشمند اکسپریا Z4 احتمالا با نام Z3 Plus روانه بازار خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH