ال جی و اسمارت فون‌های جدید ویندوز فونی

LG_LOGO2

خبرهایی دال بر پیوستن عمیقتر ال جی به خانواده ویندوز 8 به گوش می‌رسد. مدیر عامل شعبه هندی این سازنده کره‌ای کوان سون، طی گزارشی اعلام کرد که این شرکت در خانه برنامه‌هایی برای تولید تلفن‌های هوشمند مبتنی بر ویندوز 8 در سر دارد، اما حتی با اعلان مستقیم از سوی این شرکت قطعا تمرکز ال جی بر روی تلفن‌های اندرویدی بیشتر خواهد بود. کوان در پی صحبت‌های خود ادامه داد: ” در حال حاضر این اندروید است که گستردگی جهانی دارد آنهم به خاطر مقبولیت و نفوذی است که در دل کاربران ایجاد کرده است. اگر چه باور داریم ویندوز به زودی در این مسیر جلو خواهد افتاد”.

ال جی به زودی مدل جدید خود را با نام جی 2 مبتنی بر اندروید، روانه بازار خواهد کرد. با اینکه کمپانی‌های کره‌ای هنوز از ساخت اسمارت فون‌های ویندوز 8 واهمه دارند، این پلت فرم از سهم 1.9 درصدی خود از بازار در یک چهارم اولیه سال 2012 به سهم 2.9 درصد از بازار جهانی رسیده است. اما اینکه آیا این در صد از سهم بازار برای ال جی  کافیست تا سرمایه گذاری های آینده خود را بر روی ویندوز 8 متمرکز کند پرسشی است که تنها خود ال جی قادر به پاسخ گویی خواهد بود.

مسلما اعتماد بیشتر برندهای بزرگ به این سیستم عامل در پیشرفت آن بسیار موثر خواهد بود. با اعتماد بیشتر از سوی دو غول کره‌ای سامسونگ و ال جی به این سیستم عامل، شاید به زودی زود شاهد روند تصاعدی در رشد این پلت فرم باشیم.

1 در مورد “ال جی و اسمارت فون‌های جدید ویندوز فونی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH