پشتیبانی مایکروسافت آفیس از تاچ بار مک بوک پرو

چند ماه پیش مایکروسافت برنامه‌های خود برای استفاده هرچه بهتر از سخت‌افزار جدید مک بوک پرو به نام تاچ بار را اعلام نمود، اما این غول نرم‌افزار این ویژگی‌ها را فعلا تنها برای مجموعه آفیس خود اجرایی کرده است. در آغاز هفته آینده، اعضای اینسایدر آفیس در slow ring سیستم‌عامل مک می‌توانند این پشتیبانی از تاچ بار را در اپلیکیشنهای ورد، پاورپوینت، اکسل و اوت لوک دریافت کنند.

تبدیل‌شدن به یکی از اعضای «اینسایدر آفیس» کار سختی نیست اما اگر علاقه‌ای به انجام این کار ندارید، می‌توانید تا در دسترس قرار گرفتن این پشتیبانی برای عموم کاربران صبر کنید. مایکروسافت قصد دارد پشتیبانی از تاچ بار را به‌تمامی اپلیکیشن‌های آفیس در مک اضافه کند. کاربران آفیس در برنامه ورد می‌توانند با فعال کردن «حالت تمرکز» یا «Focus Mode» نوار ریبون را برای افزایش تمرکز خود حذف نمایند و در کنار آن از ویژگی‌هایی چون فرمت کردن متن و تغییر فونت برخوردار باشند.

پاورپوینت هم یک نگاه کلی گرافیکی از اسلایدها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید ترتیب آن‌ها را طبق دلخواه تغییر دهید.

اما بیشترین تغییرات در اکسل رخ داده است. جایی که اکنون می‌توانید سریعا به آخرین معادله‌های استفاده‌شده دسترسی داشته باشید و رنگ سلول‌ها یا خانه‌ها را تغییر دهید و نیز جدول‌های موردنیاز را انتخاب نمایید.

مایکروسافت این تغییرات را به اوت لوک هم آورده و نمایشی از روز جاری در تقویم به شما می‌دهد تا قرارهای ملاقات خود را فراموش نکنید. همچنین تاچ بار لیستی از آخرین فایل‌های استفاده‌شده را هنگام ویرایش یک ایمیل جدید نمایش می‌دهد که از طریق آن می‌توانید به‌سرعت فایل‌ها را در ایمیل خود ضمیمه کنید.

مایکروسافت از اسکایپ هم غافل نمانده و با استفاده از تاچ بار این امکان وجود دارد که تماس‌های اسکایپی خود را آغاز کنید، پایان دهید و یا به حالت ویدئو بروید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH