با دستگاه ایکس استیشن صاحب دو کنسول پلی استیشن4 و ایکس باکس وان به‌صورت هم‌زمان می‌شوید!

جدال بین کنسول‌های بازی و کمپانی‌هایی که این دستگاه‌ها را می‌سازند از گذشته وجود داشته، اما در چند سال اخیر جنگ اصلی بین شرکت‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن در گرفته است.

باید این نکته را بپذیرید که همیشه گیمر‌ها ناراحت این موضوع هستند که یک بازی برای کنسول خاصی ارایه می‌شود که مابقی دستگاه‌ها آن را ساپورت نمی‌کنند و این به خاطر سیاست‌های مخصوص و ایجاد فضای رقابتی برای جذب حداکثری کاربران است.

اگر می‌خواهید که هر دو کنسول ایکس‌باکس و پلی‌استیشین را بخرید، باید هزینه بالایی بپردازید و این کار از عهده هر کسی برنمی‌آید. برای این مشکل کمپانی EdsJunk با تولید محصول جدید خود راه حل این موضوع را هموار کرده است. نام این دستگاه XSTATION بوده و درواقع با این دستگاه شما می‌توانید به طور همزمان PS4 و Xbox one را با هم داشته باشید.

اگر چه شکل و شمایل این دستگاه آنچنان زیبا نبوده وبسیار ساده است اما قیمت بالایی نیز دارد. تصور کنید که می‌‌خواهید دو کنسول PS4 و ایکس‌باکس وان را با هم داشته باشید. برای این مهم باید اتصالات بسیار، دو منبع تغذیه برق مجزا، دو دستگاه بازی مجزا و فضایی برای نگهداری هر دو کنسول داشته باشید. این شرایط، لذت بازی کردن را از شما خواهد گرفت. دیگر نمی‌توانید حالت “روشن کن و بازی کن” را تجربه کنید.

همانگونه که از روی عکس‌ها نیز می‌توان حدس زد، XSTATION هر دو کنسول بازی را بر روی یک شاسی دارد اما این در کنار هم بودن به هیج عنوان هوشمندانه و کارآمد نیست. اندازه این دستگاه آنقدر هم بزرگ نبوده و کمی بزرگ تر از سری اولیه ایکس‌باکس وان است.

مشکل دیگر این کنسول وجود تنها یک خروجی ویدیویی HDMI و یک کلید تامین کننده برق دستگاه است. یک میکروکنترلر Arduino نیز وظیفه سوئیچ بین پاور و ویدیو را بوسیله فشردن یک کلید برعهده دارد، از این ساده‌تر می شود؟

با وارسی دقیق‌تر این کنسول به معایب زیادی خواهیم رسید. XSTATION در مقایسه با دیگر محصولات EdsJunk مانند PLAYBOOK و XBOOK مشکلات زیادی دارد. این دستگاه یک صفحه نمایش اختصاصی مانند دیگر محصولات این کمپانی نداشته و برای نمایش، باید آن را به یک دستگاه خارجی متصل کنیم. همچنین این دستگاه برای انتقال و جابجا نمودن بسیار سنگین است و نمی‌تواند دو کنسول را همزمان روشن نگاه دارد؛ در زمان روشن بودن یکی، دیگری در حالت خاموش بوده و این سوئیچ از طریق یک کلید صورت می‌پذیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH