6 محصول جادویی نوکیا، ماه آینده معرفی خواهد شد!

xl_nokia

کمپانی فنلاندی نوکیا که این‌روزها بخش بسیار خبرهای سایت‌های خارجی را به خود اختصاص داده، احتمالا خود را برای معرفی چند محصول باورنکردنی در ماه آینده آماده می‌کند!  کنفرانس خبری ماه آینده نوکیا در شهر ابوظبی امارات متحده عربی، برگزار خواهد شد.

علاوه بر این و با استناد به منابع، دو محصول از 6 گجت تازه نوکیا، از خانواده «لومیا» خواهد بود. گزارش‌هایی پیش‌تر گفته‌اند که نوکیا برروی دو محصول جدید و لومیایی، مشغول به کار شده است. یکی از این دو محصول، فبلت بزرگ لومیا 1520 بوده و دیگری یک تبلت ویندوزی که لومیا 2520 نامیده می‌شود، خواهد بود. بر طبق گزارش سایت Verge، یکی از 6 محصولی که نوکیا در ماه آینده معرفی می‌کند، بسیار خاص و استثنائی می‌باشد.

انتظار داریم که محصولات دیگر، گوشی‌هایی از رده «آشا» نوکیا باشد. اگرچه این محصولات قدیمی شده اما باتوجه به استقبال خوبی که از محصولات نوکیا در خاورمیانه و آفریقا می‌شود، این دو ناحیه یکی از منبع درآمد زا ترین جاهایی است که نوکیا می‌تواند بر آن، سلطه یابد. درباره محصولات «آشا» که هنوز معرفی نشده‌اند، چیز چندان خاصی منتشر نشده است. باتوجه به سخت افزار نسبتا متوسط محصولات این رده، قیمت‌های نسبتا پایینی را برای آن‌ها، پیش بینی می‌کنیم. باید منتظر باشیم و ببینیم آیا نوکیا تنها می‌تواند به خاطر فروش بالای محصولات ارزان قیمت‌اش فروش کند یا محصولات گران‌قیمت‌تر هم، می‌توانند در افزایش سود این کمپانی فنلاندی، سهم داشته باشند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH