بهترین کاور برای گالاکسی نوت 3

بهترین کاور برای گالاکسی نوت 3

note3-cover

به تازگی یک کاور بسیار جذاب و زیبا برای سامسونگ گالاکسی نوت 3 عرضه شده است که علاوه بر زیبایی امکانات بسیار خوبی نیز دارد.

جالب اینجاست که این کیس یک باتری داخلی تیز درون خود دارد. این کیس چرمی به صورت قاب کتابی بوده و به صورت وایرلس می تواند برای شارژ آن  اقدام کرد. این کیس در دو رنگ سفید  و مشکی قابل سفارش است و با قرار دادن گوشی بر روی یک پد مخصوص (QI compatible charging pad) بدون اتصال ان به کابل می توان آن را شارژ نمود.

قیمت این کیس 70 دلار است و می تواند یک گزینه ایده آل برای گوشی شما باشد زیرا در روی درپوش رویی ان یک پنجره وجود دارد که قسمت نمایش تماس ها و نوتیفیکیشن های گوشی را باز خواهد گذاشت تا بتوانید بدون نیزا به باز کردن کاور پیام های ورودی را چک کنید.

6 در مورد “بهترین کاور برای گالاکسی نوت 3”

  1. سلام . من این کاور رو خریدم ولی رنگ صورتی زیر پنجره کاورش رو دوست ندارم … میدونم میشه عوض کرد ولی نمیدونم چطوری؟
    میشه راهنماییم کنید

  2. سلام اگه تازه معرفی شده هنو ایران نیست
    من هم اون کاور رو دارم مخصوصه خوده سامسونگه 2تا مگنت رو در قاب داره رو گوشی سوار میشه وقتی در کاور باز و بسته میشه صفحه به دکستاپ کاور تبدیل میشه که کاور باز نشه ولی باطری و شارژر وایرلس نداره پدم نداره من از علادین 50 خریدم

  3. ابوطالب نصیری پروچ

    خیلی ممنون آقای محمدحسینی.
    این کیف رو 110 تومن خریدم و ظاهرش دقیقا همینه.وقتی بسته می شه صفحه ی موبایل رو خاموش می کنه و در پنجره اش نوتیفیکیشن ها دیده می شن.همچنین داخل و پاینش این رو نوشته
    EFW800B
    2ND<PC#9
    ممکنه همون باشه؟
    ممنون از شما

  4. ابوطالب نصیری

    با سلام و خیلی ممنون از اطلاع رسانی شما.
    به هنگام خرید نوت 3 فروشنده یک همچین کیفی رو به من معرفی کرد و من هم خریدم ولی در مورد باتری تیز و پد مخصوص چیز زیادی نگفت.می شه لطفا بیشتر راهنمایی بفرمایید.
    ممنون

    1. احمد محمدحسینی

      دوست من ممکنه این دستگاه با کاور شما ظاهری شباهت داشته باشن ولی اینکه کاور شما باتری داخلی داشته یا نه رو نمیدونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH