8 هسته‌ای با طعم شاه توت؛ بلک بری به دنبال عرضه‌ی یک اَبَر ستاره هوشمند تا پایان سال!

xl_blackberry-1

به‌نظر می‌رسد که تا پایان امسال، یک شاهکار میوه‌ای 8 هسته‌ای (octacore) در صنعت موبایل متولد خواهد شد. برطبق گزارشات، کمپانی بلک‍‌بری تا اواخر امسال، تلفن هوشمند OctaCore خود را ارائه می‌کند.

کمپانی بلک‌بری از زمانی که اعلام کرده است حداقل تا ماه آوریل قصد ندارد محصول تازه‌ای معرفی کند، در برابر رقبای بسیار بزرگ خود سکوت اختیار کرده و نسبت به محصولات آن‌ها کاملا بی‌تفاوت بوده است.

با این‌حال، به گفته‌ی یک منبع آگاه، کمپانی بلک بری با معرفی و عرضه‌ی تلفن هوشمند شایعه شده (اوکتا هسته‌ای) خود تا قبل از پایان سال جاری میلادی، روزه‌ی موبایلی خود را درهم می‌شکند. قبلا گفته شده بود که این محصول 8 هسته‌ای حداقل تا اوایل سال 2015، معرفی نخواهد شد.

این منبع، همچنین تایید کرده است که غول 8 هسته‌ای بلک بری با مشخصاتی نظیر پشتیبانی از 64 بیت، 4 گیگابایت رم و  پشتیبانی از OpenGL3 رقبای خود را به زانو درخواهد آورد. همچنین شایعه شده است که کمپانی بلک بری برروی چند محصول میان قیمتی نیز کار می‌کند که البته از زمان عرضه‌ی آن‌ها، فعلا خبری منتشر نشده است. به‌نظر شما آیا محصول جدید بلک بری در برابر محصولات سامسونگ و اپل حرفی برای گفتن خواهد داشت یا همانند سایر براداران قبلی خود، یک تلاش بی‌فایده است؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH