لیست 10 اسمارتفون برتر دنیا منتشر شد

وب‌سایت AnTuTu لیست 10 اسمارتفون برتر ماهانه خود را برای اسمارتفون‌های پرچمدار و میان‌رده منتشر کرد. لیست 10 تلفن برتر ماه ژانویه شباهت زیادی به لیست ماه دسامبر دارد که در آن سه اسمارتفون شرکت چینی ویوو (vivo) در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند. پس از آن‌ها نیز جدیدترین اسمارتفون‌های شرکت وان پلاس و تلفن گیمینگ ایسوس راگ‌ فون 2 قرار گرفته‌اند.

درحالی که وب‌سایت AnTuTu وجود سخت‌افزارهای قوی مانند حافظه UFS 3.0 و سیستم فایل F2FS را به عنوان یک عامل موثر در برتر بودن این تلفن‌ها توصیف می‌کند، اما قابلیت‌های نرم‌افزاری را هم از قلم نیانداخته و نرم‌افزار تلفن را نیز برای افزایش کارایی و عملکرد آن معرفی کرده است. هر دو اسمارتفون iQOO شرکت ویوو از مایع خنک‌کننده برای کاهش گرمای داخل بدنه بهره می‌گیرند که موجب می‌شود سخت‌افزار عملکرد بهتری را از خود نشان دهد.

وب‌سایت لیست 10 تلفن برتر در بخش میان‌رده‌ها را نیز منتشر کرد که اسمارتفون اوپو رینو 3 با فاصله بسیار زیادی از تلفن ویوو X30 پرو در رتبه اول قرار دارد. نکته جالب این‌جاست که رینو 3 مجهز به تراشه Dimensity 1000L شرکت مدیاتک از مدل پرو که به چیپست اسنپدراگون 765G مجهز بوده، بهتر عمل کرده است.

این وب‌سایت بنچمارک در هر مرحله از معرفی اسمارتفون‌های برتر ماه اعلام می‌کند که مقایسه‌های انجام شده تحت عنوان نتایج خام در نظر گرفته می‌شوند و می‌توان این تلفن‌ها را در بخش‌هایی مانند دوربین، طراحی، ظرفیت باتری و قابلیت شارژ سریع مقایسه کرد.

اسمارتفون اوپو رینو 3 در 31 دسامبر 2019 به بازار عرضه شد، بنابراین، تلفن جدید شرکت اوپو با اولین حضور خود در بازار موفق شد که رتبه اول لیست 10 تلفن برتر را به خود اختصاص دهد. تراشه مدیاتک این تلفن از هسته‌های Cortex-A77 و چیپست گرافیکی Mali-G77 استفاده می‌کند که عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

باتوجه به معرفی اسمارتفون‌های جدید مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 865 در هفته‌ها و ماه‌های آینده، انتظار داریم که لیست 10 تلفن برتر وب‌سایت AnTuTu در ماه فوریه تغییرات اساسی پیدا کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH