HTC One Mini 2 این هوشمند کوچک اندام بسیار زیبا و با کیفیت را اینجا ببینید!

htc_080514

اچ تی سی وان مینی 2 به تازگی معرفی شده و و قابل توجه‌ترین موضوع درباره آن دوری کردن از دوربین آلترا پیکسلی بوده که این کمپانی برای چند هوشمند اخیرش استفاده کرده و به جای آن استفاده از یک دوربین 13 مگاپیکسلی است. یعنی از این پس می‌توانیم در عکسهای گرفته شده شاهد جزئیات بیشتری باشیم، زیرا دوربین‌های آلترا پیکسل در واقعیت تنها 4 مگاپیکسلی هستند و به همان اندازه هم قابلیت نمایش جزئیات را دارند.

چیزی که در هوشمندهای مینی انتظار داریم، بدنه کوچکتر نسبت به مدل اصلی است که وان مینی 2 دقیقا به این عهد وفا کرده است. این هوشمند با شاسی کوچکتر از ام 8 ساخته شده و دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 1280×720 پیکسل است. باقی مشخصاتش هم از آن یک میان رده قابل اعتماد می‌سازد. یک اسنپدراگون 400 با چهار هسته 1.2 گیگاهرتزی، یک رم 1 گیگابایتی، 16 گیگابایت حافظه داخلی که تنها 12 گیگابایت آن در اختیار کاربر است از سخت‌افزار داخلی این هوشمند هستند. اچ تی سی وان مینی 2 از شکاف کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

دو دوربین 5 و 13 مگاپیکسلی در جلو و پشت این هوشمند تعبیه شده‌اند. بلندگوهای دوست داشتنی BoomSound  نیز مینی 2 را همراهی می‌کنند. بعلاوه یک باتری 2100 میلی آمپری هم در نظر گرفته شده است که مینی 2 را به یک رقیب سرسخت در این قسمت و در میان میان رده‌ها تبدیل می‌کند.

اندروید کیت کت و رابط کاربری سنس 6.0 نیز حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارند.

اچ تی سی وان مینی 2 در کشورهای EMEA  و آسیایی از ماه ژوئن عرضه خواهد شد. در زیر برخی از تصاویر اختصاصی سایت فون آرنا از این هوشمند را می‌بینید:

HTC-One-mini-2-2[divide]

HTC-One-mini-2-6V-Gunmetal[divide]

HTC-One-mini-2-PerLeft-GunMetal

2 در مورد “HTC One Mini 2 این هوشمند کوچک اندام بسیار زیبا و با کیفیت را اینجا ببینید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH