مدل سفارشی سامسونگ گلکسی A23 5G با خاصیت ضد آب در ژاپن عرضه شد

تحولات بازار گوشی‌های هوشمند در ژاپن بعضا بسیار عجیب و غریب به‌نظر می‌رسند. عرضه ورژن جدید سامسونگ گلکسی A23 5G در ژاپن سندی دیگر برای اثبات این ادعا است. گوشی جدید با مدل موجود در بازارهای جهانی کاملا متفاوت است.

نسخه ژاپنی سامسونگ گلکسی A23 5G از تمامی جوانب به‌معنای واقعی کلمه متفاوت است. این گوشی در عوض تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام از چیپست Dimensity 700 ساخت شرکت مدیاتک استفاده می‌کند. اندازه نمایشگر گوشی به 5.8 اینچ کاهش یافته و رزولوشن آن نیز به اچ‌دی پلاس تنزل پیدا کرده است. همچنین از قابلیت نرخ فریم افزایش یافته نیز ابدا پشتیبانی نمی‌شود.

بعلاوه تقریبا تمامی سنسورهای دوربین اصلی کنار گذاشته شده و تنها از یک ماژول دوربین روی پنل پشتی استفاده شده است. چنین پدیده‌ای امروزه دیگر مرسوم به‌شمار نمی‌رود. این دوربین دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی بوده و یکی از ویژگی‌های مشترک با نسخه استاندارد گلکسی A23 5G محسوب می‌شود.

این گوشی مجهز به 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی فلش و یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ 15 واتی و اسکنر اثرانگشت در لبه جانبی بدنه است. گواهی حفاظتی IP68 به معنای مقاومت گوشی در برابر نفوذ آب و گردوغبار خواهد بود. این محصول جدید با برچسب قیمتی حدودا 230 دلاری در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH