توییتر و ایمیل‌های جعلی

از این پس توییت‌های مشترکین توییتر آبی، بالاتر از بقیه نشان داده خواهد شد

توییتر دو مزیت جدید را به اشتراک توییتر آبی خود اضافه می‌کند که یکی از آن‌ها به توییت‌های مشترکین، اولویت بیشتری نسبت به دیگر کاربران می‌دهد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

سرویس اشتراک آبی جدید توییتر دائماً ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند که به‌تازگی از آخرین ویژگی این اشتراک رونمایی شده است. این ویژگی جدید به مشترکین این سرویس اولیت بیشتری در نمایش توییت‌ها نسبت به دیگر کاربران می‌دهد. به این معنی که در بخش کامنت‌ها اول توییت این مشترکین دیده خواهد شد و بعد از آن‌ها نوبت به دیگر کاربران می‌رسد.

در کنار این ویژگی‌ جدید، کاربران این سرویس از این پس می‌توانند ویدیوهایی با مدت زمان یک ساعت را نیز آپلود کنند. این ویدیوهای طولانی‌تر در حال حاضر از طریق وب قابل آپلود هستند و می‌توانند تا رزولوشن 1080p و حجم فایل 2 گیگابایتی داشته باشند. قبل از این تغییر، مشترکین آبی توییتر می‌توانستند ویدیوهایی تا ده دقیقه با رزولوشن 1080p آپلود کنند و فایل‌ها نیز از نظر حجمی به حداکثر 512 مگابایت محدود هستند. در حال حاضر، اگر از برنامه‌های اندروید و iOS توییتر آپلود کنید، این محدودیت همچنان اعمال می‌شوند و برای استفاده از این مزایای جدید باید از نسخه وب استفاده کنید.

در مورد بخش اولیت بندی که در مقدمه اشاره کردیم، توییتر می‌گوید که کاربران توییتر از این به بعد «یک اولویت بندی جزئی برای کامنت‌های حساب‌های تأییدشده آبی نسبت به سایر کامنت‌ها» خواهند دید. به زبان ساده یعنی کسانی که اشتراک آبی دارند (یا کسانی که با استفاده از سیستم قدیمی قبل از تصاحب مسئولیت ایلان ماسک تأیید شده‌اند) بالاترین جایگاه پاسخ را در بخش کامنت‌های هر توییت خواهند داشت.

احتمالاً در آینده ویژگی‌های بیشتری به Twitter Blue اضافه خواهد شد تا خرید این سرویس 8 دلار به صورت ماهانه (یا 11 دلار در صورت استفاده از iOS) را به یک پیشنهاد جذاب‌تر برای مردم تبدیل کند. در حال حاضر، نشان تأیید آبی بدون شک هنوز هم مهم‌ترین امتیاز این سرویس است، باید منتظر بمانیم و ببینیم این ویژگی‌های جدید چقدر می‌توانند تعداد اشتراک‌های Twitter Blue را افزایش دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH