اپل ایرپاد مکس با پورت USB-C و رنگ‌های جدید معرفی شد

اپل در رویداد اخیر خود، ضمن معرفی سری آیفون ۱۶، از نسخه جدید هدفون‌های پرچمدار خود، ایرپاد مکس، نیز رونمایی کرد. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شد این محصول در این رویداد معرفی نشود.

تغییرات کلیدی در ایرپاد مکس جدید

مهم‌ترین تغییر در ایرپاد مکس جدید، جایگزینی پورت لایتنینگ با پورت USB-C است. این تغییر در راستای حرکت کلی اپل به سمت پورت USB-C در محصولات خود صورت گرفته است.

ایرپاد مکس اکنون در رنگ‌های جذاب‌تری مانند استار لایت، مید نایت، بنفش، نارنجی و آبی عرضه می‌شود. این هدفون از قابلیت شخصی‌سازی صدا نیز پشتیبانی می‌کند که تجربه شنیداری را برای هر کاربر منحصر به فرد می‌کند.

ایرپاد مکس جدید به تراشه H1 مجهز شده که امکان اتصال سریع و آسان به دستگاه‌های اپل و سوئیچ خودکار بین آن‌ها را فراهم می‌کند. اپل ادعا می‌کند که باتری ایرپاد مکس با هر بار شارژ تا 20 ساعت دوام می‌آورد و با 5 دقیقه شارژ، 1.5 ساعت امکان پخش موسیقی وجود دارد.

کاربران می‌توانند از دستیار صوتی سیری برای کنترل ایرپاد مکس استفاده کنند و با استفاده از قابلیت Find My، هدفون‌های گم شده خود را پیدا کنند.

امکان اشتراک‌گذاری صدا بین دو مجموعه ایرپاد با یک آیفون یا آیپد نیز وجود دارد.

کاربران هم‌اکنون می‌توانند پیش‌سفارش خود را برای ایرپاد مکس جدید ثبت کنند این هدفون از 20 سپتامبر (30 شهریور) در بازار عرضه می‌شود و قیمت آن 549 دلار است.

با وجود بهبودهای قابل توجه، برخی از قابلیت‌های مهم مانند نویز کنسلینگ بهبودیافته و قابلیت Adaptive Audio که در ایرپاد پرو 2 وجود دارد، در ایرپاد مکس جدید ارائه نشده که احتمالا به خاطر عدم استفاده از تراشه H2 است.

این هدفون با طراحی زیبا، امکانات پیشرفته و پشتیبانی از پورت USB-C، یک گزینه جذاب برای علاقه‌مندان به موسیقی و عاشقان محصولات اپل محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH