شیائومی دستبند هوشمند باند 9 و ایربادهای بادز 5 را به بازارهای جهانی عرضه کرد

روز گذشته کمپانی شیائومی با برگزاری یک کنفرانس بزرگ در شهر برلین از محصولات جدید خود از جمله گوشی‌های شیائومی 14T و 14T پرو رونمایی کرد.

برند چینی در کنار این گوشی‌ها، دستبند هوشمند شیائومی باند 9 و ایربادهای شیائومی بادز 5 را نیز برای بازارهای جهانی عرضه کرد. دستبند هوشمند باند 9 و ایرفون‌های بادز 5 پیش‌تر طی ماه جولای در بازار چین معرفی شدند.

شیائومی باند 9 با برچسب قیمتی 39 یورویی پیش‌تر طی ماه آگوست در قاره اروپا معرفی شد. این مچ‌بند هوشمند مجهز به یک نمایشگر 1.62 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 60 هرتزی و حداکثر روشنایی 1200 نیتی است.

حسگر ضربان قلب ارتقایافته، فریم از جنس آلیاژ آلومینیوم و شارژدهی 21 روزه باتری سایر ویژگی‌های شیائومی باند 9 به‌شمار می‌روند. این مچ‌بند قادر به ردیابی ضربان قلب، سنجش میزان اشباع اکسیژن خون، پایش خواب، سنجش میزان استرس و ردیابی بیش از 150 حالت ورزشی مختلف است.

از سوی دیگر شیائومی بادز 5 دارای طراحی نیمه داخل گوشی بوده و از درایورهای 11 میلی‌متری با مگنت دوگانه بهره می‌گیرد. این ایربادها دارای ویژگی تنظیم صدا Harman AudioEFX بوده و مجموع مدت استفاده از آن به 39 ساعت می‌رسد.

این ایربادها از کدک صوتی بدون اتلاف aptX کوالکام پشتیبانی نموده و دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و گواهینامه حفاظتی IP54 هستند. ایربادهای شیائومی بادز 5 با برچسب قیمتی 99 یورویی به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH