زمان عرضه گوشی سامسونگ گلکسی فولد 6 اسپشیال ادیشن فاش شد

بر اساس گزارش‌ها گوشی تاشو کتابی‌شکل آینده سامسونگ با طراحی باریک‌تر تحت عنوان گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن عرضه خواهد شد. پیش‌تر انتظار می‌رفت که این گوشی در روز 25 سپتامبر (4 مهر ماه) عرضه شود؛ اما بدیهی است که چنین سناریویی عملی نشده است.

ظاهرا یک خرده فروشی کره‌ای چارچوب زمانی پیش‌سفارش و عرضه گوشی گلکسی فولد 6 اسپشیال ادیشن را فاش کرده است. بایستی توجه داشت که این چارچوب زمانی به گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن مربوط نمی‌شود. این موضوع می‌تواند از یک اشکال تایپی ناشی شده باشد.

با این‌حال گفته شده که دریافت پیش‌سفارش برای این دستگاه در کشور کره از روز 18 اکتبر (27 مهر ماه) آغاز شده و در روز 24 اکتبر (3 آبان ماه) و یک روز پیش از عرضه گوشی در 25 اکتبر (4 آبان ماه) به پایان می‌رسد. البته این اطلاعات زمانی قابل پذیرش هستند که توسط یک خرده فروشی معتبر ارائه شده و صرفا بر پایه حدس و گمانه‌زنی مطرح نشده باشند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن (یا هر نام دیگری که برای این دستگاه انتخاب شود) دارای ابعاد بزرگ‌تری بوده و از یک نمایشگر تاشو داخلی 8 اینچی و صفحه‌نمایش خارجی 6.5 اینچی بهره خواهد برد. این دستگاه در مقایسه با گلکسی زد فولد 6 عرضه شده طی ماه جولای از طراحی باریک‌تر (ضخامت 10.6 میلی‌متری در وضعیت تا شده) و دوربین قدرتمندتر (ماژول اصلی 200 مگاپیکسلی) برخوردار خواهد بود. این گوشی تاشو ظاهرا تنها در کشورهای چین و کره فروخته خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH