رندر سامسونگ گلکسی S25 اولترا با رابط کاربری One UI 7 منتشر شد

اخیرا شاهد افشای رندرهای متنوعی از پرچمداران سری گلکسی S25 سامسونگ بوده‌ایم. در آخرین مورد نیز رندری از گوشی گلکسی S25 اولترا همراه با رابط کاربری بازطراحی شده One UI 7 به معرض نمایش گذاشته شده است.

این تصویر توسط یک افشاگر مشهور با نام مستعار Ice Universe در شبکه اجتماعی X منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد که این تصویر دقیقا از روی ماکت فاش شده توسط همین افشاگر تهیه شده است. بعلاوه Ice Universe نمایی از مرکز فرمان (یا همان کنترل سنتر) جدید در رابط کاربری One UI 7 را به تصویر کشیده است.

این نرم‌افزار با نسخه بتا One UI 7 که در گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا اجرا می‌شود؛ مطابقت دارد. کاربران برای دسترسی به مرکز فرمان جدید بایستی انگشت خود را از سمت راست هوم اسکرین روی نمایشگر حرکت دهند. بدین‌ترتیب دسترسی به نوارهای لغزنده تنظیم میزان صدا و روشنایی نمایشگر آسان‌تر شده و گزینه‌های مخصوص فعال‌سازی وای‌فای و بلوتوث نیز همگی تا بخش بالایی صفحه چیده خواهند شد.

سامسونگ گلکسی S25 اولترا در اوایل سال 2025 عرضه می‌شود. از سوی دیگر رابط کاربری One UI 7 نیز احتمالا به‌صورت همزمان عرضه خواهد شد؛ چرا که انتشار آن تا پیش از پایان سال جاری میلادی امری بعید به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH