نخستین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE منتشر شد

سامسونگ بالاخره اولین به‌روزرسانی گلکسی S24 FE را برای بازارهای جهانی منتشر کرد. جدیدترین گوشی پرچمدار اقتصادی سامسونگ چند روز قبل اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود را دریافت کرد؛ اما این آپدیت تنها در مناطق اروپایی و آفریقایی قابل دسترس بود.

از آن زمان به بعد، این به‌روزرسانی در هندوستان و اکنون در ایالات‌متحده منتشر شده است. به‌روزرسانی گلکسی S24 FE در ایالات‌متحده برای مدل‌های طرف قرارداد اپراتور مخابراتی ورایزن منتشر شده است. البته بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این آپدیت به‌زودی برای دستگاه‌های طرف قرارداد سایر اپراتورها و مدل‌های آنلاک شده نیز ارائه خواهد شد.

این به‌روزرسانی شامل پچ امنیتی ماه اکتبر 2024 بوده و فریم‌ور با شماره ورژن S721USQS2AXI5 را در خود جای داده است. این آپدیت یک به‌روزرسانی جزئی به‌شمار رفته و در نتیجه هیچ‌گونه ویژگی جدید یا تغییر عمده‌ای را برای گلکسی S24 FE به ارمغان نخواهد آورد. 

با این‌حال سامسونگ احتمالا در تدارک ارائه یک به‌روزرسانی بسیار بزرگ‌تر در آینده‌ای نزدیک است. بر اساس شنیده‌ها با نزدیک شدن به اواخر سال 2024 احتمالا شاهد انتشار نسخه جدید سیستم‌عامل‌ موبایلی گوگل موسوم به اندروید 15 خواهیم بود. پرچمداران سال 2025 سامسونگ از جمله سری گلکسی S25 با سیستم‌عامل اندروید 15 معرفی می‌شوند.

سامسونگ دستگاه‌های گلکسی خود را با رابط کاربری سفارشی One UI عرضه می‌کند. One UI 7.0 جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ به‌شمار خواهد رفت. این به‌روزرسانی بزرگ به‌همراه آخرین فناوری‌ها برای مدل‌های چهارگانه سری گلکسی S24 شامل گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس، گلکسی S24 اولترا و گلکسی S24 FE ارائه خواهد شد.

بنابراین پچ امنیتی ماه اکتبر 2024 دقیقا پیش از ارائه به‌روزرسانی One UI 7.0 برای گلکسی S24 FE منتشر شده است. One UI 7.0 اولین به‌روزرسانی عمده برای گوشی پرچمدار مقرون‌به‌صرفه جدید سامسونگ به‌شمار خواهد رفت. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که سامسونگ گلکسی S24 FE با وعده دریافت 7 به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل به بازار عرضه شده است. 

کاربران این گوشی هوشمند برای دریافت اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری گلکسی S24 FE می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و سپس روی دکمه Download and install ضربه بزنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH