شیائومی اولین گوشی با تراشه اسنپدراگون 4s نسل 2 را معرفی خواهد کرد

کمپانی کوالکام پیش‌تر در ماه جولای امسال از تراشه اسنپدراگون 4s نسل 2 رونمایی کرد. این تراشه برای دستگاه بسیار ارزان‌قیمت‌ 5G گزینه مناسبی محسوب می‌شود. اکنون شیائومی تائید کرده که نخستین گوشی هوشمند مجهز به این نیمه‌هادی را روانه بازار خواهد کرد.

اکنون زمان رونمایی از این گوشی هوشمند فاش شده است. بر اساس شنیده‌ها اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 4s نسل 2 در جریان برگزاری کنگره موبایل 2024 هندوستان طی روز 16 اکتبر (25 مهر ماه) معرفی خواهد شد.

چنین ادعایی نشان می‌دهد که این دستگاه در بازار هندوستان به فروش خواهد رفت. نام این دستگاه هنوز مشخص نشده است؛ اما با توجه به تمرکز تراشه بر دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه می‌توان حدس زد که این محصول تحت برند ردمی عرضه شده و به احتمال فراوان بخشی از سری ردمی 13 به‌شمار خواهد رفت.

ردمی 13C هم‌اکنون با برچسب قیمتی زیر 10 هزار روپیه در بازار هندوستان قابل دسترس است؛ اما توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه Dimensity 6100 پلاس ساخت شرکت مدیاتک تامین می‌شود. دستگاه جدید احتمالا مدل دیگری از ردمی 13C قلمداد می‌شود. با این‌حال همه چیز تا چند روز دیگر مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH