جیلی Starship 7

معرفی شاسی‌ بلند هیبریدی جدید جیلی Starship 7

در تاریخ ۲۲ اکتبر، جیلی گالاکسی تصاویر رسمی شاسی‌بلند هیبریدی خود به نام Starship 7 را منتشر کرد. این خودرو با استفاده از سیستم نسل جدید Thor جیلی طراحی شده و انتظار می‌رود که در اواخر امسال به بازار عرضه شود.

Starship 7 به عنوان یک شاسی‌بلند متوسط شناخته می‌شود و بر اساس پلتفرم جدید جیلی به نام GEA ساخته شده است. ابعاد بدنه این خودرو ۴۷۴۰ میلی‌متر طول، ۱۹۰۵ میلی‌متر عرض و ۱۶۸۵ میلی‌متر ارتفاع است و فاصله محورهای آن ۲۷۵۵ میلی‌متر است.
جیلی Starship 7

در قسمت عقب، Starship 7 طراحی جالبی دارد و خروجی اگزوز آن به صورت پنهان قرار گرفته است. همچنین، از یک گروه چراغ عقب LED افقی استفاده شده که لوگوی برند “GEELY” در زیر آن قرار دارد. از سمت جانبی، بدنه با دستگیره‌های معمولی و یک سانروف پانوراما تجهیز شده است.

سیستم هیبریدی این خودرو شامل یک موتور ۱.۵ لیتری مدل BHE15-BFN و یک موتور الکتریکی در جلو است. این سیستم با باتری‌های لیتیوم آهن فسفات از شرکت‌های SVOLT یا Sunwoda Electronic همراه است. حداکثر قدرت موتور ۸۲ کیلووات (۱۱۰ اسب بخار) است.
جیلی Starship 7

مدل‌های اعلام شده توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) دارای باتری‌های ۱۹.۰۹ کیلووات‌ساعتی و ۲۸.۹۴ کیلووات‌ساعتی هستند که به ترتیب دارای دامنه حرکتی برقی خالص ۱۰۱ کیلومتر و ۱۵۰ کیلومتر می‌باشند. همچنین، مصرف سوخت ترکیبی آن‌ها به ترتیب ۴.۸۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و ۴.۸۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. وزن خالص این خودروها نیز به ترتیب ۱۷۲۴ کیلوگرم و ۱۷۹۰ کیلوگرم می‌باشد. شارژ سریع نیز به عنوان یک ویژگی استاندارد در نظر گرفته شده است. در حال حاضر، دامنه حرکتی کلی به‌طور رسمی اعلام نشده است.
جیلی Starship 7

در داخل خودرو، طراحی داخلی به صورت دو رنگ قهوه‌ای و مشکی است. در کابین، یک فرمان چندمنظوره با دو پره و دی کات، یک پنل ابزار LCD شناور، یک صفحه نمایش مرکزی بزرگ، نورپردازی محیطی و خروجی تهویه مطبوع که در سرتاسر داشبورد قرار دارد، وجود دارد. همچنین، دو محفظه برای نگهداری گوشی‌های همراه با قابلیت شارژ بی‌سیم در کنسول وسط تعبیه شده است. به نظر می‌رسد که یک بلندگو در بالای سمت راست داشبورد در مقابل صندلی سرنشین جلو قرار دارد.
جیلی Starship 7

علاوه بر این، کنسول مرکزی دارای دکمه‌های فیزیکی متعدد و یک دکمه چرخشی است. انتظار می‌رود که یک دستیار هوش مصنوعی و سیستم عامل هوشمند Flyme Auto نیز در این خودرو وجود داشته باشد.

در ماه سپتامبر، فروش جیلی گالاکسی به ۲۹۰۴۷ دستگاه رسید که نسبت به سال گذشته ۱۲۲ درصد افزایش داشته است. از ژانویه تا سپتامبر امسال، مجموع فروش جیلی گالاکسی به ۱۵۳۶۸۲ دستگاه رسید که حدود ۲۵۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH