مشخصات دوربین گوشی گوگل پیکسل 9a فاش شد

اوایل ماه جاری میلادی، رندرهای CAD گوشی پیکسل 9a گوگل در فضای مجازی منتشر شد. اکنون مشخصات دوربین این گوشی هوشمند فاش شده است. بر اساس گزارش وبسایت AndroidHeadlines، پیکسل 9a مجهز به یک سنسور 48 مگاپیکسلی خواهد بود. این حسگر به‌عنوان جانشین نمونه 64 مگاپیکسلی موجود در پیکسل 8a نقش‌آفرینی خواهد کرد.

گفته شده که این سنسور از نوع IMX787 ساخت سونی با فرمت اپتیکی 1/2 اینچی خواهد بود؛ حسگری که پیش‌تر در گوشی پیکسل 9 پرو فولد به‌کارگیری شده است. از قابلیت OIS نیز احتمالا پشتیبانی خواهد شد. اگرچه دوربین اصلی گوشی احتمالا ارتقاء پیدا خواهد کرد؛ اما گفته شده که گوگل پیکسل 9a کماکان از دوربین فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

دوربین فوق‌عریض احتمالا از سنسور IMX712 سونی استفاده می‌کند؛ حسگری که برای دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی نیز به‌کار گرفته خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که پیکسل 9a از ویژگی جدید “Add Me” بهره‌مند شود. این ویژگی با سری پیکسل 9 معرفی شده و قرارگیری تمامی افراد در کادر هنگام ثبت تصاویر گروهی را تضمین می‌کند. بعلاوه مشخصه مذکور به کاربران امکان می‌دهد تا یک عکس گروهی را ثبت کرده؛ سپس موقعیت‌ اشخاص را در آن جابه‌جا نموده و عکس دوم را با حضور خود ثبت کنند.

یک افشاگر با شناسه OnLeaks@ اخیرا ابعاد گوشی پیکسل 9a را فاش کرد. به گفته وی این دستگاه از ابعاد 154.7×73.2×8.9 میلی‌متری برخوردار بوده و ضخامت گوشی با احتساب برجستگی حلقه دوربین پشتی به 9.4 میلی‌متر خواهد رسید. بنابراین گوگل پیکسل 9a در مقایسه با پیکسل 8a با ابعاد 152.1×72.7×8.9 میلی‌متری اندکی کشیده‌تر و عریض‌تر است.

پیکسل 9a احتمالا کماکان از تراشه تنسور G4 استفاده خواهد کرد؛ اما تراشه Exynos Modem 5400 موجود در سری پیکسل 9 با نمونه Exynos Modem 5300 مورد استفاده در سری پیکسل 8 آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود که طی ماه‌های آینده جزئیات بیش‌تری درباره گوگل پیکسل 9a منتشر شود؛ چرا که این مدل احتمالا در سال 2025 به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH