آپدیت پایدار One UI 6 Watch برای سامسونگ گلکسی واچ 6 منتشر شد

کاربران ساعت‌های هوشمند گلکسی سامسونگ بالاخره پاداش صبر خود را دریافت کردند؛ چرا که برند کره‌ای به‌روزرسانی پایدار One UI 6 Watch مبتنی بر WearOS نسخه 5 را برای دستگاه‌های گلکسی واچ واجد شرایط ارائه نموده است.

روز گذشته سامسونگ اعلام کرد که برنامه بتا One UI 6 Watch به پایان رسیده و این به‌روزرسانی هم‌اکنون برای گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک به‌طور مستقیم قابل دسترس است. این به‌روزرسانی به‌زودی برای سری گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 4 نیز منتشر خواهد شد.

کاربرانی که در برنامه بتا One UI 6 Watch شرکت کرده‌اند؛ پیش از سایرین به‌روزرسانی پایدار را دریافت خواهند کرد. اما از آنجا که برنامه بتا تنها در دو بازار ایالات‌متحده و کره قابل دسترس بود؛ لذا عرضه عمومی احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور آغاز خواهد شد.

رابط کاربری One UI 6 Watch بر پایه سیستم‌عامل WearOS 5 بنا شده است. این رابط نخستین بار با ساعت‌های گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ 7 اولترا عرضه شد. پنل دسترسی سریع (Quick Panel) بازطراحی شده، کارت‌های اعلان بازطراحی شده، فونت جدید، ویژگی‌های بهتر Samsung Health با مشخصه Energy Score مبتنی بر هوش مصنوعی، ژست Double Pinch و نمایشگر همیشه روشن حساس به لمس از جمله قابلیت‌های جدید ارائه شده در One UI 6 Watch به‌شمار می‌روند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH