مایکروسافت معرفی کرد: کیبوردی که تا می‌شود! [به‌روز شد]

مایکروسافت امروز در جریان کنفرانس خبری خود که بیشتر به معرفی اسمارت فون‌های جدید این شرکت اختصاص داشت یک کیبورد عجیب و جالب را نیز معرفی کرد که از طریق بلوتوث می‌تواند به اسمارت فون و تبلت‌های مختلف متصل شود و با اندروید، iOS، ویندوز فون و… نیز سازگار است.

microosft-foldable-keyboard-stage-h1

نکته جالب در خصوص این کیبورد تا شدن آن است که کاربر می‌توان آن را از وسط تا کرده و در جیب خود قرار دهد (البته باید جیب نسبتا بزرگی داشته باشید). این وسیله می‌تواند برای کسانی که مجبور هستند تا میزان زیادی متن را در تبلت یا اسمارت فون خود تایپ کنند مناسب و کاربردی باشد. زیراکه هم جای کمی می‌گیرد و هم تایپ کردن با آن به مراتب آسان‌تر از کیبورد مجازی است.

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت این محصول تنها مدت کوتاهی وارد صحنه شد و مایکروسافت تنها به یک تیزر تبلیغاتی در معرفی آن بسنده کرد و ما شاهد قیمت و زمان ورود این محصول به بازار نبودیم. نظر شما در خصوص این کیبورد و ابتکار مایکروسافت چیست؟

به‌روز رسانی: بعد از انتشار این خبر، منابع انگلیسی زبان تصاویر بیشتری را از این محصول منتشر کردند که در ادامه دعوت می‌کنیم به تماشای آن‌ها بنشینید.

microsoftfoldablekeyboard1_1020 microsoftfoldablekeyboard2_1020 microsoftfoldablekeyboard3_1020 microsoftfoldablekeyboard4_1020 microsoftfoldablekeyboard5_1020

6 در مورد “مایکروسافت معرفی کرد: کیبوردی که تا می‌شود! [به‌روز شد]”

  1. ایده جالبی بود. مخصوصا واسه کسایی که دائم در سفر هستند. چون با هر چیزی سازگاره و کوچیکه و قابل حمل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH