وقتی مس مذاب بر روی سربازان پلاسیتکی ریخته می‌شود! (به همراه ویدئو)

ITRESAN-11-1394 (54)شاید علی‌رغم بزرگ شدن همه ما، یکی از اسباب‌بازی‌های دوران کودکی که هنوز چیدن آن‌ها در کنار یکدیگر برایمان لذت‌بخش است را بتوان مجسمه‌های پلاستیکی و کوچک سربازها دانست. این مجسمه‌های کوچک در دوران کودکی ما حکم لشکرهای مخوفی را داشتند که با چیدن آن‌ها در کنار یکدیگر یک جنگ به‌یادماندنی را به راه می‌انداختیم. بسیاری از کودکان در سراسر جهان این اسباب‌بازی‌ها را به‌صورت رقابتی مورد استفاده قرار داده و با شکست دادن حریف، سربازهای او را از او می‌بردند.

حال به‌تازگی ویدیویی در اینترنت منتشر شده است که استفاده از این سربازها را به مرحله جدیدی وارد می‌کند. در این ویدیو شاهد سه نوع بازخورد خواهیم بود، گروهی آن را جذاب خواهند دانست، گروهی معتقدند که این ویدیو، سربازهای پلاستیکی زیبا را هدر داده است و گروه سوم نیز معتقدند که سازنده ویدیو، حجم زیادی از مس مذاب را به دور ریخته است.

این ویدیو شامل ریختن مس مذاب بر روی تعدادی از این سربازها است که موجب ایجاد جهنمی دودآلود می‌شود و شاهد این هستیم که این سربازان نیرومند دوران کودکی ما، هیچ شانسی برای پیروزی بر حمله بی‌رحمانه فلز مذاب ندارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH