معرفی اسمارت فون‌های جدید اچ‌تی‌سی دیزایر 530، 630 و 825

در میان تمامی معرفی‌های امروز اسمارت فون‌ها توسط کمپانی‌های بزرگ، HTC در یک حرکت جالب تعجب همگان را برانگیخت. اچ‌تی‌سی با معرفی اسمارت فون‌های خود، اکثر خبرنگاران و فعالان این حوزه را متعجب ساخت. صادقانه باید بگوییم که هیچ کس منتظر رونمایی از محصولات این کمپانی بحران زده تایوانی نبود.

HTC-Desire-530--amp-630 (1)

اما این محصولات چه هستند. این کمپانی تایوانی قرار است تا با عرضه محصولاتی چون دیزایر 530 و 630 بازار را کمی تکان دهد. این محصولات که همگی ظاهری شبیه به هم دارند، از لحاظ باطنی تفاوت‌های زیادی را درون خود می‌بینند.

محصولات جدید HTC اسمارت فون‌هایی است که وارد بازار میان رده‌ها شده و قشر جوان جامعه را برای خرید آن‌ها تحریک می‌کند. مهم‌ترین ویژگی این محصولات رنگ‌های خاص و زیبای آن‌هاست که این کمپانی برای به دست آوردن دل جوانان به هنر این طراحی و رنگ آمیزی چشم دوخته است. شاید این طراحی بتواند نیمی از ضعف‌های محصولات جدید اچ‌تی‌سی را پوشش دهد.

با نگاهی به سخت افزار این محصولات، مشخص می‌شود که HTC عزم خود را برای فتح بازار اسمارت فون‌های پایین رده و میان رده جزم کرده است؛ اما کمی هم مشخصات این محصولات را بیان کنیم:

HTC Desire 530 همراه با یک نمایشگر 5 اینچی با وضوح HD عرضه می‌شود. پردازنده این محصول اسنپدراگون 210 با فرکانس 1.1 گیگاهرتز بوده که در کنار 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگ حافظه داخلی قابل افزایش با رم میکرو اس‌دی، یک محصول پایین رده به شمار می‌آید. دیزایر 530 از یک دوربین 8 مگاپیکسلی همراه با دیافراگم F/2.4 در پشت عرضه شده و دوربین دوم آن نیز برابر 5 مگاپیکسل با دیافراگم F/2.8 است. این اسمارت‌فون ساده با قابلیت مکالمه در شبکه 4G با یک باتری 2200 میلی آمپر و اندروید 6 عرضه خواهد شد.

HTC-Desire-530--amp-630

اما محصول بعدی که کمی قدرتمندتر از نمونه قبلی است، دیزایر 630 نام دارد. این اسمارت فون نیز با یک نمایشگر 5 اینچی HD عرضه می‌شود؛ اما پردازنده آن چیپست 4 هسته‌ای اسنپدراگون 400 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز است. بهره گیری از 2 گیگ رم در کنار 16 گیگ حافظه داخلی قابل افزایش با رم میکرو اس‌دی این محصول را کمی وارد بازار میان رده‌ها می‌کند.

بهره گیری از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 در پشت و یک نمونه 5 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.8 در جلو کمی خیال کاربر را از دوربین راحت می‌سازد. این محصول نیز با قابلیت مکالمه در شبکه 4G عرضه شده و یک باتری 2200 میلی آمپری دارد. این محصول هم آن‌چنان چنگی به دل نمی‌زند، درست است؟

نهایتا می‌رسیم به محصول آخر اچ‌تی‌سی یعنی دیزایر 825؛ اسمارت فونی که با یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح HD عرضه خواهد شد. این اسمارت فون نیز از پردازنده ساده اسنپدراگون 400 بهره برده و در کنار آن از 2 گیگ رم استفاده کرده است. حافظه داخلی این محصول نیز همانند دو نمونه قبل 16 گیگ بوده که با رم میکرو اس‌دی قابل افزایش است.

HTC-Desire-825

دوربین اصلی دیزایر 825، 13 مگاپیکسل بوده و می‌تواند فیلم‌هایی با وضوح Full HD را ضبط کند. دوربین سلفی 825 نیز 5 مگاپیکسل قدرت دارد. باتری این اسمارت فون اندرویدی (اندروید 6.0) 2700 میلی آمپر قدرت دارد.

این کمپانی تایوانی هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت حدودی این گجت های سه‌گانه منتشر نساخته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH