آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده از اچ‌تی‌سی U12 پلاس

پیش از این گزارش شده بود که شرکت تایوانی با هدف رقابت با گوشی‌های گلکسی S9 پلاس سامسونگ و پی 20 پرو هواوی تنها یک پرچم‌دار در سال جاری عرضه خواهد کرد. حال انتشار تصاویر زنده‌ای از اچ‌تی‌سی U12 پلاس ما را با طراحی نهایی این گوشی آشنا می‌سازد. این تصاویر در حالی انتشار می‌یابند که با اعلام تاریخ اواسط ماه مه برای رونمایی از این گوشی، مدت زمان زیادی برای معرفی رسمی از این هندست باقی نمانده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌شود، اچ‌تی‌سی از نسبت تصویری معمول این روزها یعنی 18:9، استفاده کرده است. اما نکته جالب عدم وجود ناچ در U12 پلاس است. شرکت تصمیم گرفته تا به‌جای استفاده از این بریدگی، حاشیه‌ها را در بالا و پایین این گوشی کمتر کند. در حاشیه بالایی بلندگوی تو گوشی و دوربین دوگانه سلفی تعبیه شده است. در پشت هندست نیز گلس شیشه مانندی وجود دارد. پنل پشتی میزبان دوربین دوگانه دستگاه، به همراه فلاش LED دوگانه و چیزی شبیه به سیستم فوکوس خودکار است. از دیگر ویژگی‌های بارز در این قسمت باید به حسگر دایره‌ای اثر انگشت اشاره کرد.

در سمت راست قاب U12 پلاس دکمه پاور و دو دکمه کنترل صدا قرار دارند. در سمت چپ نیز ظاهرا درگاه سیم‌کارت و حافظه جانبی تعبیه شده‌اند. اسپیکرهای مشهور و باکیفیت محصولات اچ‌تی‌سی و پورت یواس‌بی Type-C نیز در پرچم‌دار جدید گنجانده شده‌اند، اما متاسفانه خبری از جک هدفون در این دستگاه نیست.

در زمینه ویژگی‌های این هندست نیز می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 845 به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. البته شنیده‌ها حکایت از آن دارند که شاید نسخه‌های مختلف U12 پلاس دارای میزان رم و حافظه داخلی بیشتری باشند. همچنین اندروید اوریو 8.1 به صورت پیش‌فرض بر روی دستگاه نصب خواهد بود.

به مانند سونی، اچ‌تی‌سی نیز صنعت اسمارت‌فون خود را به امید افزایش سود در سال جاری محدودتر کرده است. این شرکت در سال 2017 حدود 570 میلیون دلار در این بخش با کسری مواجه شد و به عنوان یک قدم عملی در سال 2018 اعلام کرد که تولید گوشی‌های هوشمند را تنها به عرضه یک پرچم‌دار محدود خواهد کرد. با این وجود اخبار و شایعاتی در خصوص تولید یک نسخه معمولی U12 نیز منتشر شده است. باید دید در انتهای سال 2018 میلادی، سیاست جدید شرکت تایوانی تا چه حد در بهبود اوضاع موثر خواهد بود.

1 در مورد “آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده از اچ‌تی‌سی U12 پلاس”

  1. طراحیش رسمی و کلاسیکه
    شخصا گوشی که حسگر اثر انگشتش پشت گوشی باشه رو نمی پسندم و باید حسگر جلو باشه

    تو طراحی گوشی های امسال فقط هواوی p20 نظرمو جلب کرد که با توجه به معماری پردازنش و رابط کاربری هواوی نمیتونم باهاش کنار بیام

    در کل تنها امیدم به اچ تی سی بود که حسگرو جلو باشه و همینطور نسبت صفحه نمایش زیاد باشه .. از لحاظ بقیه موارد به اچ تی سی اطمینان دارم
    اما چه میشه کرد که انگار امسال هم باید گوشی نخرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH