تصاویری از تبلت‌های جدید سامسونگ گلکسی Tab A و Tab E

ظاهرا سامسونگ در نظر دارد تا به زودی از دو تبلت جدید 7 اینچی رونمایی کند. یکی از آن‌ها با نام گلکسی tab A و دیگری با نام گلکسی Tab E عرضه خواهند شد. پس از اینکه اطلاعات کامل این دو دستگاه جدید سامسونگ منتشر شد، حال تصاویری از این محصولات نیز در رسانه‌ها انتشار یافته است.

صبح امروز، افشاکننده معتبر و پرکار این روزها، یعنی Evan Blass که البته همگان اون را با اکانت Evleaks@ می‌شناسند، تصمیم گرفت تا اطلاعات و تصاویر جالبی را از گلکسی Tab E منتشر سازد. البته در این تصویر منتشر شده، شما می‌توانید در کنار این تبلت، تصویر گلکسی Tab A را نیز مشاهده نمایید.

gsmarena_001

در این تصویر گلکسی Tab A در قسمت چپ قرار دارد و در سمت راست نیز شاهدگلکسی Tab E  هستیم. موضوعی که در اینجا به راحتی مشاهده می‌شود این است که گلکسی Tab E از حاشیه دور نمایشگر بیشتری نسبت به تبلت دیگر برخوردار است. همان‌طور که مشاهده می‌شود قاب پشت هر دو تبلت به راحتی قابل تعویض هستند.

مشخصات این دو تبلت به احتمال بسیار زیاد شبیه به هم هستند؛ هر چند هنوز نمی‌توان این موضوع را قطعی دانست.

گلکسی Tab E از یک نمایشگر 7 اینچی با وضوح 1280 در 800 پیکسل بهره برده و از یک پردازنده 1.3 گیگاهرتزی در کنار 1.5 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی نیز استفاده  کرده است. به احتمال بسیار زیاد این تبلت با توان پشتیبانی از شبکه 4G به بازار عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که این محصولات در بازار آمریکا نیز همزمان با سایر کشورها عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH