سونی: چهل میلیون پلی‌استیشن ۴ تا به‌حال به فروش رسیده است

بر اساس گزارش‌هایی که تا نوامبر سال گذشته اعلام شده بود، شرکت سونی موفق شده بود که سی میلیون پلی‌استیشن ۴ به فروش برساند. این آمار تا اوایل سال ۲۰۱۶ به ۳۵ میلیون و به تازگی و بر اساس آخرین گزارش مالی شرکت سونی، چهل میلیون پلی‌استیشن ۴ تا به حال به فروش رسیده است.

در حالی که چهل میلیون دستگاه، مقدار بسیار زیادی برای کنسول‌های بازی به حساب می‌آید، اما سخت به نظر می‌رسد که میزان دقیق فروش پلی‌استیشن ۴ در مقابل Xbox One مایکروسافت را مقایسه کرد. اما با چیزهایی که تا به امروز شنیده‌ایم، می‌توانیم بگوییم که سونی در این زمینه، موفق‌تر از مایکروسافت بوده‌ است.

PS4-Cover

بر اساس گزارش یک تحلیلگر که به تازگی صورت پذیرفته‌ است، سونی تا سال ۲۰۱۹ موفق خواهد شد تا ۶۹ میلیون دستگاه پلی‌استیشن ۴ را به فروش برساند. در حالی که مایکروسافت تنها رقم ۳۶ میلیون را می‌تواند برای Xbox One به ثبت برساند. ما نیز پیش‌بینی می‌کنیم که این اعداد، دور از واقعیت نخواهد بود.

در حقیقت سونی با پلی‌استیشن ۴.۵ که به زودی عرضه خواهد شد و یک مدل به روز شده برای پلی‌استیشن ۴ به حساب می‌آید که از قابلیت ۴K نیز پشتیبانی می‌کند، مطمئنا فروش بیشتری را نسبت به Xbox برای خود رقم خواهد زد. این اعداد و ارقام و جزئیات آنچنان که باید و شاید دقیق نیست. اما با نزدیک شده به سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶، شرکت سونی مطمئنا اطلاعات بیشتری را در مورد این کنسول منتشر خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH