نرم افزار اینستاگرام در نهایت برای ویندوز ۱۰ موبایل عرضه شد

پلتفرم موبایل ویندوز، همواره با مشکلی به نام نرم‌افزار مواجه بوده است. این امر، باعث شده تا ضعف بسیار زیادی در مقابل اندروید و iOS داشته باشد. اغلب برنامه نویسان ویندوز موبایل را به مانند سیستم عامل بلک‌بری، هنگام تولید و طراحی اپلیکیشن‌ها در اولویت قرار نمی‌دهند. به همین دلیل است که حدود دو سال و نیم پیش که اینستاگرام برای ویندوز موبایل عرضه شد، تا به امروز هیچگونه آپدیتی دریافت نکرده است. اما در نهایت امروز، این اپلیکیشن محبوب برای ویندوز ۱۰ موبایل عرضه شد و به کاربران این سیستم عامل اجازه داد تا بیش از پیش، قادر به کار با عکس‌های خود باشند.

instagram-windows-mobile

برای مدت زمان بسیار طولانی، کاربران ویندوز موبایل مجبور بودند تا از اپلیکیشن‌های سوم شخص برای استفاده از اینستاگرام استفاده کنند. چون نسخه پیشین این نرم‌افزار، اجازه آپلود فیلم‌ها را به کاربران نمی‌داد. از این رو اگر آنها نیاز به آپلود فیلم در این شبکه اجتماعی را داشتند، باید از نرم‌افزارهای دیگر کمک می‌گرفتند.

اپلیکیشن جدیدی که امروز منتشر شد، در نهایت قابلیت آپلود فیلم‌ها را به ویندوز ۱۰ موبایل آورد. همچنین امکان استفاده از قابلیت دایرکت (Direct) نیز در این نسخه وجود دارد. چیزی که در نسخه پیشین به هیچ عنوان در دسترس نبود.

instagram-windows-10-mobile

نرم افزار اینستاگرام در حال حاضر برای ویندوز ۱۰ موبایل، از تمامی ویژگی‌های آن در سیستم عامل iOS یا اندروید برخوردار است و حتی بخش Explore و امکان سوییچ بین اکانت‌ها، بدون نیاز به خارج شدن از یک اکانت و ورود به اکانت دیگر نیز در آن جای گرفته است.

تنها مشکلی که وجود دارد، این است که این نسخه از اینستاگرام تنها برای ویندوز ۱۰ موبایل عرضه شده است. پس اگر دستگاه شما امکان به روزرسانی به این سیستم عامل را ندارد، شما شانس استفاده از نسخه جدید این اپلیکیشن محبوب را نخواهید داشت. نرم افزار اینستاگرام در حال حاضر بر روی فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز قابل دریافت است.

1 در مورد “نرم افزار اینستاگرام در نهایت برای ویندوز ۱۰ موبایل عرضه شد”

  1. باعرض سلام وخسته نباشید
    من یک سوال دارم و لطفا جواب سوالم را بدهید :
    چند باری هست که میخوام موبایلم رو به ویندوز ۱۰ نهایی آپدیت کنم ولی ای امر ممکن نیست ، از برنامه ای که خود مایکروسافت توی فیلم آموزش آپدیت به ویندوز ۱۰ گذاشته بود هم استفاده کردم و طبق فیلم هم پیش رفتم ولی آخر سر که میرم توی تنظیمات گوشی در قسمت آپدیت و گزینه آپدیت را میزنم میگه گوشی شما قبلا به ویندوز ۱۰ آپدیت شده در حالی که این طوری نیست و همون ویندوز ۸.۱ که قبلا بوده ، هنوز هم هست .
    لطفا راهنمایی ام کنید که چکار باید بکنم ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH