موتو ایکس جدید و احتمال وجود داک اتصال به لپ‌تاپ

تلفن Atrix 4G موتورولا با داک لپ‌تاپ خود، گجتی فراتر از زمان خودش محسوب می‌شد. اما سخت‌افزار آن، قابلیت تجربه لپ‌تاپ را نداشت و سیستم عامل اندروید نیز آمادگی لازم برای اجرای اپلیکیشن در صفحات بزرگ را در خود نمی‌دید. به همین دلیل، این گجت با شکست مواجه شد و از آن زمان تا به حال، مسئولان موتورولا تلاش خود را در این زمینه به نحو احسن انجام دادند تا مجددا از این قابلیت استفاده نمایند.

امروز، تصویری از موتو ایکس جدید موتورولا در دنیای تکنولوژی یافت شد که در پشت بدنه آن، پین‌های طلایی رنگی به چشم می‌خورد. آنها بسیار مشکوک به نظر می‌رسند. چرا که ظاهرا آنها برای اتصال به داک‌های مخصوصی طراحی شده‌اند. به عنوان مثال، می‌توان آنها را برای داک‌های شارژر استفاده کرد. اما ۱۶ پین طلایی رنگ برای شارژ، کمی زیادی به نظر می‌رسد. همچنین پین‌های مخصوص شارژ، معمولا در کنار بدنه دستگاه قرار می‌گیرد، نه در پشت بدنه دیوایس! به نظر می‌رسد که این پین‌ها، جهت اتصال به تبلت یا لپ‌تاپ طراحی شده‌اند.

تولید کننده‌های تلفن‌های هوشمند، به دنبال راه و روش‌هایی هستند تا به وسیله آن، عمر استفاده از دیوایس‌ها را افزایش دهند. شرکت ال‌جی با فناوری دوستان ” Friends ” خود و ایجاد قابلیت تعویض قطعات سخت‌افزاری٬ سعی دارد تا این حس را در کاربران به وجود آورد و جای تعجب نخواهد داشت که شرکت لنوو نیز قصد انجام چنین کاری را داشته باشد. اما متأسفانه تاریخ رونمایی از موتو ایکس حدودا اواخر آگوست اعلام شده است و باید زمان زیادی را منتظر بمانیم.

moto-x

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH